Sedli voliči na lep politickému marketingu?
30. 5. 2010
"TOP 09 zkonstruoval dlouholetý politický matador Miroslav Kalousek, jehož temnou minulost v rozhovorech neskrýval ani předseda Karel Schwarzenberg.
Vytisknout
Věcem veřejným pak propůjčil tvář Radek John, jehož lze považovat spíše za herce v roli předsedy, nikoliv za skutečného vůdce strany. Přikryl tak skupinu podnikatelů, která rozhodně nepatří mezi nějaké zelenáče - v podnikání jde přinejlepším o trochu mladší dinosaury.
Z toho by se dalo usoudit, že voliči prostě sedli na lep politickému marketingu."
Josef Mlejnek ml, Idnes ZDE
Obsah vydání | Pátek 28.5. 2010
-
30.5. 2010 / Karel DolejšíSkutečným adresátem blahopřání by měly být energetická lobby a vojenskoprůmyslový komplex30.5. 2010 / Řecko přivedla ke krachu pravicová vláda30.5. 2010 / Pravicová média by nedala argumentům prostor29.5. 2010 / Karel DolejšíVoliči protestními hlasy pro nedůvěryhodné strany vytrestali především sami sebe30.5. 2010 / Proč jsem volil ODS29.5. 2010 / Česká média30.5. 2010 / Sedli voliči na lep politickému marketingu?28.5. 2010 / Sociální program v České republice29.5. 2010 / Noc kostelů se v tomto termínu koná každoročně29.5. 2010 / Měli byste se nad sebou zamyslet28.5. 2010 / Nepovedený obraz28.5. 2010 / Odpověď Petru Nečasovi27.5. 2010 / Váš hlas rozhodne28.5. 2010 / Vážná situace na Middlesex University28.5. 2010 / Kdo nemá úctu k místnímu prostředí, ať táhne?27.5. 2010 / Katyň -- další souvislosti26.5. 2010 / Řekové to pochopili2.5. 2010 / Hospodaření OSBL za duben 2010