6. 2. 2008
RSS backend
PDA verze
Čtěte Britské listy speciálně upravené pro vaše mobilní telefony a PDA
Reklama
Reklama
Celé vydání
Archiv vydání
Původní archiv

Autoři

Vzkaz redakci

OSBL
Tiráž

Britské listy

http://www.blisty.cz/
ISSN 1213-1792

Šéfredaktor:

Jan Čulík

Redaktor:

Karel Dolejší

Správa:

Michal Panoch, Jan Panoch

Grafický návrh:

Štěpán Kotrba

ISSN 1213-1792
deník o všem, o čem se v České republice příliš nemluví
6. 2. 2008

Dopis poslancům:

Jsem proti nelidskosti feministické totalitní ideologie

Dnes máme éru globalizace a v něm znovu feminismus křikem dobře placených ženských spolků šíří totalitní ideologii rovných příležitostí. Posledním účelem skrytých a nyní již dosti rafinovaných sil toužících po světové moci je demobilizace lidí v zženštilou masu neschopnou spolupracovat a organizovat se v odporu proti libovolné doktríně diktující lidem světový pořádek podle vůle někoho jiného

Vážení poslanci, jsme svědky neslýchaného potírání lidskosti a tradiční kultury naší evropské civilizace. Nástrojem cílené degradace člověka je totalitní ideologie feminismu, která se snaží ponížit lidskost na bezpohlavní a nejnižší možnou formu "sociálních instinktů zvířete" bez identity. Hybnými impulsy této nové lidské bytosti mají být vulgární potřeby, žádosti a podvědomé postoje uvedené do soustavy transhumánního vnímání světa. Všechny dosud známé ideologie postavené na rovnosti lidí v praxi přinášely a vždy s brutální zaslepeností prosazovaly hodnoty, které sledují nejnižší úroveň lidských sklonů, protože ta je přítomna latentním způsobem v každém člověku. Platí to dvojnásobně o feministické propagandě rovných příležitostí využívající učení sociálního (genderového) inženýrství, míní autor serveru Virtually a Zvědavec, "systémový analytik, publicista a spisovatel" Radim Lhoták.

Každý vyšší stupeň kulturnosti a požadavku zušlechtění toho, co je v nás primitivní a nízké, vede k diferenciaci a k rozdílům mezi lidmi. Proto apeluji na všechny poslance, aby s největší rozhodností odmítli tzv. antidiskriminační zákon i celé feministické podhoubí za ním skryté. Jde o jeden z prvních bezprecedentních zásahů do základních principů svobodného státu, přitom vše má jediný cíl: Ponížit evropskou společnost na úroveň nerozlišené stádní existence rovnocenných individuí bez ducha a bez kultury.

Otázka příležitostí každého člověka ve společnosti je dána mírou její svobody. Svobodná je taková společnost, v níž každý jedinec, skupina či společenství má možnost sledovat své vlastní cíle a usilovat o jejich naplnění podle vlastní vůle a přesvědčení. Přitom dbá o obecně přijatá pravidla lidského jednání, jimiž není omezována svoboda jiných subjektů. Jde o taková jednání, která mohou v kontextu společenské interakce vyvolávat spolehlivá očekávání v souladu s obecně uznávanými principy důvěryhodnosti, zásadovosti, spravedlivosti a čestného chování. Pouze abstraktní principy takových pravidel jednání je možné zakotvit v zákonech. Jsou-li přijaté principy zároveň soustavou hodnotových kritérií morálního vědomí ve společnosti, je zcela nesmyslné tyto hodnoty rozlišovat z pohledu pohlaví a etnických či jiných menšin. Morální kodex svobodné společnosti je platný pro všechny lidi bez rozdílu a jako takový zajišťuje stejné příležitosti pro muže i pro ženy.

Zavrženíhodným zásahem do svobody občanů a zdravého rozvoje jejich vztahů je již pouhé zahrnutí genderových studií do vládních programů. Jejich mocenské prosazování prostřednictvím zákonů však již připomíná zločinné spiknutí proti národu i celé společnosti. Rovné příležitosti znamenají stejné výchozí možnosti pro každého člověka, nikoliv rovnostářství ve výsledku. Protisměrný výklad a násilí vyjádřené antidiskriminačním zákonem musí mít negativní dopad na motivaci lidskou i ekonomickou a v důsledku ohrozí demokratické fungování společnosti. To vše v situaci, která doslova volá a prosí o postup zcela opačný, mám na mysli takové spravedlivé úsilí vlády, jímž by se nastoupila cesta obnovy morálního kodexu společnosti v duchu osvědčených tradic evropské kultury a civilizace. Evropskou unií podporovaný gender mainstreaming (GeM), jehož základem je vykonstruovaná teorie sociálních stereotypů, má však opačný smysl. Vyzývám proto všechny poslance k vyjádření odporu proti jakékoli formě antidiskriminačního násilí a zavádění zastupitelských kvót do orgánů veřejného či soukromého života.

Vážení poslanci, pokud by předchozí slova nebyla pro Vás dostatečně přesvědčivá, zamyslete se, prosím, alespoň nad následujícími fakty z historie:

Každá moc, pokud chtěla ovládnout nebo destabilizovat nějaký národ či kraj, prosadit nějakou násilnou a totalitní ideologii, chytla se ženské otázky a na ní parazitující teze o rovnosti lidí. V počáteční fázi prosazování křesťanské víry byla hlavním argumentem rovnost všech před Bohem. V počátcích křesťanství podávaly hlavní svědectví o spáse duše ženy, protože ony byly v převážné většině ty, do nichž vstoupil duch svatý. Křesťanství získalo svůj rozmach a vliv na touze žen a nespokojených menšin po rovných příležitostech. Leč byl to důsledek snahy katolické církve zajistit si vládu nad světem, když z lůna křesťanské víry vyrostla svatá inkvizice, která ženu uvrhla zpět na dno lidské přízemnosti. Tuto zcela obrácenou doktrínu předznamenal Tomáš Akvinský svým apelem na rozum jako odraz Božího řádu a vítězství svobodného ducha nad hmotou. Žena se stala opět rukojmím, tentokrát však v opačném smyslu jako ztělesnění zla a zatemnělé duše v nerozumu.

Buržoazní revoluce a filozofie racionálního řádu nové doby předznamenala zrod feminismu a zapojení ženy do výrobního procesu po boku muže. Došlo k přehodnocení člověka na lidský zdroj industriálního pokroku. Příkazem filosofické moderny bylo obětovat lidské síly bez rozdílu pohlaví na oltář průmyslového rozvoje a racionálně vykonstruovaného světa oproštěného od všech přežitých a zpátečnických tradic. Žena byla vytržena ze své mateřské role a postavena ke stroji. Ženy vymýšlely ještě lepší a dokonalejší cesty ke spravedlivé společnosti, v níž si je člověk rovnější nad vší přirozenost světa. Ve výsledku právě buržoazie získala v ženě levnou pracovní sílu na úkor mužů a mocí dosud nebývalé průmyslové síly otevřela cestu k imperialismu, jehož důsledkem byly světové válečné požáry a genocidy nejhoršího druhu.

Vrcholem racionálního konstruktivismu byla rovnost a rovné příležitosti všech lidí bez rozdílu tříd, původu a pohlaví v komunistické společnosti. Žena jako jeden muž kráčela v čele při budování spravedlivé společnosti, oděna do údernického stejnokroje stírajícím i druhotné pohlavní znaky. Komunismus byl vyjádřením nejbrutálnějšího pojetí myšlenky rovných příležitostí. Jako takový se po velice krátké době rozložil v nefunkčních mezilidských vztazích a v krutostech, jaké historie lidstva dosud nepoznala.

Dnes máme éru globalizace a v něm znovu feminismus křikem dobře placených ženských spolků šíří totalitní ideologii rovných příležitostí. Posledním účelem skrytých a nyní již dosti rafinovaných sil toužících po světové moci je demobilizace lidí v zženštilou masu neschopnou spolupracovat a organizovat se v odporu proti libovolné doktríně diktující lidem světový pořádek podle vůle někoho jiného. Pod pláštíkem ochrany žen a nezávislých matek se nám před očima otevírá kultovní zdroj nového zmanipulovaného lidství zajišťujícího přechod na postindustriální éru "nekonfliktních biotypů" s potlačeným vědomím sama sebe.

Nevím, o co přesně jde protagonistům antidiskriminačního zákona a zavádění pozitivní diskriminace do všech sfér života lidí. Jsem si přesto jist, že žádné ušlechtilé ani spravedlivé cíle to nebudou. Dost možná někteří z nich vůbec netuší, co činí a jaké to může mít následky.

                 
Obsah vydání       6. 2. 2008
6. 2. 2008 Klaus horší Švejnara Štěpán  Kotrba
6. 2. 2008 Tzv. "superúterý" nepřineslo rozhodující výsledky
6. 2. 2008 Čurdová: Na výchovu dětí většina médií rezignovala Irena  Ryšánková
6. 2. 2008 Zprávy o hospodářské situaci, neboli Podívat se na to, komu věřit Uwe  Ladwig
6. 2. 2008 Nepanikařte! Radovan  Baroš
6. 2. 2008 České řeky jako kanály František  Řezáč
6. 2. 2008 Vatikán je otevřeně proti válce v Iráku Boris  Cvek
6. 2. 2008 Výhledy a rizika ochrany osobních dat v ČR Štěpán  Kotrba
6. 2. 2008 Michael  Marčák
6. 2. 2008 Lidstvo proti sobě Oskar  Krejčí
6. 2. 2008 Zneužívaná tragédie hladomoru Stanislav  Kliment
6. 2. 2008 Ukrajinský hladomor jako přírodní katastrofa? Boris  Cvek
6. 2. 2008 Proč ty emoce, pane Cveku? Leopold  Kyslinger
6. 2. 2008 "Analytický server Publica" není zrovna důvěryhodný zdroj Petr  Nachtmann
6. 2. 2008 Zneužívané tragédie Stanislav  Kliment
6. 2. 2008 Nikdy jsem nebyl komunistou Stanislav  Kliment
6. 2. 2008 Pákistán testuje jaderné balistické rakety
6. 2. 2008 Islámské studentky lékařství "odmítají dodržovat hygienické předpisy"
6. 2. 2008 Američtí prezidentští kandidáti "mají vzdálený český původ"
6. 2. 2008 I mezi kameny Jiří  Pištora
6. 2. 2008 Učitel a žák? Klaus versus Švejnar Zdeněk  Štancl
6. 2. 2008 Xeonofobie mezi řádky Fabiano  Golgo
6. 2. 2008 Diskuse o Clintonově charakteru a Golgově doutníku Štěpán  Kotrba
6. 2. 2008 O co Golgovi jde? Jiří  Jírovec
6. 2. 2008 Poplatky pro děti jsou v rozporu s Úmluvou OSN Andrea  Cerqueirová
5. 2. 2008 Totální blokáda "největšího vězení pod širým nebem na světě" v Gaze a hrobové ticho Daniel  Veselý
6. 2. 2008 Dohoda, nebo loupež tisíciletí? Ladislav  Háva
6. 2. 2008 Nekřesťanská morálka křesťanských demokratů Petr  Dvořák
6. 2. 2008 Nepochopení Boris  Cvek
6. 2. 2008 Co je to za socialisty? Štěpán  Kotrba
6. 2. 2008 Negativní strana podporuje olympijádu Wenzel  Lischka
5. 2. 2008 Americké firmy korumpují irácké poslance Anna  Voňavková
6. 2. 2008 Sistáního fatwa proti korupčnímu zákonu Vítězslav "Vitex" Dvořák
6. 2. 2008 Je nesmysl vést o docházející energetické zdroje války Mojmír  Babáček
6. 2. 2008 Bláboly Fidela Castra II
6. 2. 2008 Jsem proti nelidskosti feministické totalitní ideologie
5. 2. 2008 Je ten "super úterek" pro nás v ČR "nic moc"? Miloš  Dokulil
5. 2. 2008 Británie plánovala postavit v Afghánistánu pro Taliban výcvikový tábor
5. 2. 2008 Chce Bůh radar a rakety? Milan  Daniel
5. 2. 2008 Přehnali novináři nebezpečí ptačí chřipky? Jan  Čulík
5. 2. 2008 Není to mýtus, ale skutečný obraz naší společnosti
5. 2. 2008 Trestní oznámení v souvislosti s distribucí knihy Harry Potter a relikvie smrti
5. 2. 2008 Britský princ Andrew kritizoval USA za iráckou válku
5. 2. 2008 Radar, který si poradí s klamáním? Stanislav  Kaucký
5. 2. 2008 Bling-bling: Francie hlásí Sarkozyho volný pád Josef  Brož
5. 2. 2008 Gorbačov se bál vážně hovořit s Bushem o Německu
30. 11. 2007 Jací jsme
2. 1. 2008 Hospodaření OSBL za prosinec 2007

Genderová nerovnost ve společnosti RSS 2.0      Historie >
6. 2. 2008 Islámské studentky lékařství "odmítají dodržovat hygienické předpisy"   
6. 2. 2008 Jsem proti nelidskosti feministické totalitní ideologie   
5. 2. 2008 Národní urážka krásy, žen a mužnosti Sandra  Wain
24. 1. 2008 O lučních kobylkách a rovných příležitostech aneb Jak se stát militantní feministkou Michaela  Appeltová
24. 1. 2008 Nerovné šance žen a mužů v Senátu Zdeňka  Petáková
17. 1. 2008 Feminismus a možnosti systémové změny katolické církve Mirek  Vodrážka
15. 1. 2008 Lidové noviny: Účelová lež ministrova redaktora také poškozuje ženy Anna  Čurdová
15. 1. 2008 Parlamentní výbor v Zimbabwe chce peníze pro ženské ministerstvo Irena  Ryšánková
14. 1. 2008 Britská policie hodlá experimentovat s kontroverzním americkým získáváním důkazů proti sexuálním násilníkům   
11. 1. 2008 Anorektiček přibývá, přidali se i muži Irena  Ryšánková
31. 12. 2007 Jak mě dohnaly Vánoce Anna  Čurdová
18. 12. 2007 Baby boom po česku aneb hloupá vláda a partner, který vás uživí Anna  Čurdová
30. 11. 2007 Jesle jako norma? Ne. Jesle a školky jako pomocná ruka Anna  Čurdová
29. 11. 2007 Násilí jako komunikační strategie "bezmocných" Jan  Paul
29. 11. 2007 Když kritizuju, mám něco i vymyslet aneb jak sladit pracovní a rodinný život jinak, než Topolánkova milenka? Anna  Čurdová