Na Natálku zaútočili dospělí, ne nevědomé děti

8. 10. 2010 / Fabiano Golgo

Miroslav Štěrba protestuje proti článku Borise Cveka, který odsoudil čtyři Čechy, kteří si našli čas na to, aby vyrobili smrtící zbraň a šli pak hledat dům, do něhož ji hodit. Štěrba sympatizuje s obviněnými. Kritizuje, že je pošetilé "chtít odstranit hříchy světa drakonickým trestem čtyřem mladíkům, ať je jejich provinění jakékoli."

Tím, že Štěrba nazývá tyto muže "mladíky", zamlžuje pravdu o nich: to nebyly nějaké děti, které udělaly hloupou chybu! Jsou to dospělí, kteří učinili dospělé, i když pošetilé, rozhodnutí jít do ulic se zbraní, kterou si sami vyrobili, to jim trvalo určitou dobu. Během výroby té zbraně měli čas si to rozmyslet, nešlo o žádný impulzivní čin, ale o čin plně plánovaný. Pak tu zbraň hodili do domu, který si vybrali.

An English version of this article is in CLICK HERE

To, co ti bělošští dospělí udělali, je jasný trestný čin. Bez ohledu na to, zda chtěli zranit Romy, bělochy, či jen zničit nějaký majetek. I kdyby si bývali nevybrali cíl z rasistických důvodů, je to stále ještě děsivě násilný čin proti neznámým lidem - totéž, jako kdyby někdo poškodil železniční koleje, což by vedlo k železniční havárii a úmrtí a zranění mnoha cestujících. Je to strašlivý zločin, i bez rasistického podtextu. Snažit se zranit či zabít neznámé lidi nebo jen tak "pro legraci" ničit majetek, to je tak nebezpečné pro společnost jako úsilí chtít zabít někoho konkrétního. Možná je to ještě horší. Protože když někdo zaútočí na konkrétní oběť, ať už jsou jeho důvody jakkoliv zvrácené, existuje alespoň nějaká racionalizace, která vedla toho člověka ke spáchání zločinu. Ale jestliže se vydají do ulic čtyři dospělí lidé za cílem jen tak ničit, jsou nebezpeční nejen konkrétní skupině, ale celé společnosti.

Pokud Štěrba chce věřit v Ježíška anebo v to, že tito bílí Češi neměli v úmyslu zaměřit se na Natálčin dům, protože tam žila romská rodina, to pořád ještě neznamená, že by neměli být tvrdě potrestáni, protože hodit zápalnou bombu do jakéhokoliv domu je velmi vážný zločin. Představme si, že dostanou jen mírný trest- to by bylo signálem pro všechny rozhněvané Čechy, i pro rozhněvané Romy, že pokud se rozhodnou ničit domy jiných lidí, je to v pořádku - a pokud jsou mladí, je to dokonce lepší, protože lidé jako Štěrba budou jejich děsivý čin relativizovat, takže si lidé budou méně uvědomovat děsivou podstatu toho, co udělali.

On si snad opravdu někdo myslí, že tito čtyři dospělí lidé by neměli být dáni do vězení, pokud zastávají názor, že je to "legrace" házet zápalné bomby do příbytků lidí?

Jak je taky možné, že Štěrba ignoruje skutečnost, že nejméně jeden z obviněných měl odvahu přijít k soudu v košili typické pro neonacistické hnutí? Že nejméně jeden z nich byl součástí ultranacionalistické, rasistické a fašistické Dělnické strany? Tyto skutečnosti naznačují, že měl čin rasistickou motivaci.

Potíž je, že mnoho Čechů s těmito zločinci sympatizuje, protože s nimi sdílejí svou nesnášenlivost vůči Romům. Tajně tomu činu "rozumějí". Argumentují, že Natálka se stala obětí prý jen "náhodou". A pak se obhájce snaží přesunout vinu na Romy. Naznačuje, že Romové jsou natolik necivilizovaní, že utekli a nechali Natálku chvíli v ohni. Kdyby neutekli, Natálka by přece nebyla TOLIK popálená. Byla by zohavená, ale míň! Je to jako když někdo obviní ženu, která byla znásilněna, že na sobě měla minisukni. Jak je možné, že lidé tento zločin omlouvají. Jsou to skrytí rasisté. Úkolem soudu je posuzovat trestný čin, ne, proboha, reakci lidí, kteří se stali terčem útoku!!

700 let jsou Romové diskriminovanými nevlastními dětmi evropského kontinentu. Ve středověku byli stínáni, za holocaustu usmrcováni v plynových komorách, za studené války byli násilně nuceni žít v bytech a často byly romské ženy proti své vůli sterilizovány dokonce i po pádu komunismu! Jak bylo nedávno zveřejněno, nejméně čtvrtina romských dětí, které český režim posílá do zvláštních škol, tam nepatří. Ty děti nejsou posílány do zvláštních škol v důsledku jejich údajně nízkého IQ, ale prostě jen proto, že jsou to Romové.

To je zločin, který nespáchali "čtyři mladíci", ale páchají ho stovky bílých českých dospělých. Zneužívají svou moc ve svobodném, demokratickém režimu. Tyranizují tyto romské děti, které jsou od narození odsouzeni k životu v diskriminaci. Bílí Češi Romy násilně ochromují. A pak Romy tito bílí Češi nabádají, aby se chovali jako většinová společnost, jako kdyby je ta většinová společnost předem neochromila.

Štěrba se zmiňuje o tom, že smrti zahraničního dělníka si málokdo všímá, jako kdyby jedna tragedie měla omluvit jinou. Avšak i zaměstnavatel, který "porušuje předpisy bezpečnosti práce a připraví o život např. otce několika dětí", stejně jako ti, kdo házejí zápalné bomby do příbytků, musejí být přísně a exemplárně potrestáni. A sdělovací prostředky musejí zajistit, aby si společnost byla plně vědoma, že za takovéto činy se přísně trestá.

Potíž je, že v České republice vládne morální relativismus. V jeho důsledku lidé mají ve zvyku obviňovat oběť, nikoliv pachatele! Zejména, pokud jde o Romy. Mnoho lidí si v ČR myslí, že si Romové za svou diskriminaci mohou sami. Což dokazuje, jak ignorantská a primitivní je v ČR veřejná diskuse o romském problému.

Tvrdit, že Romové jsou hluční, nečistí, mají špatnou pracovní etiku - takhle přesně Rakušané za habsburské éry definovali Čechy. Z hlediska průměrného Dána jsou Češi hluční jako Helena Růžičková či Homolkovi, nedodržují osobní hygienu a vypadají neupraveně. Chovají se amorálně - nevystupují proti drobné korupci a jsou líní - nepracují s řádným nasazením.

Pokaždé, když slyším, jak si někdo stěžuje, jak drahé je podporovat Romy, pomyslím vždycky nejen na ty bílé Čechy, kteří rozkradli miliardy z veřejných fondů. Viděl jsem videozáznam, na němž je jasně vidět, jak poslanec českého parlamentu!! Jiří Dolejš souhlasí, že bude za úplatek milionu korun podporovat určitou kauzu. Dolejš přece vůbec Rom není!

Miroslav Macek a Stanislav Gross "vydělali" miliony, protože byli u válu. Případy jako Lucie Talmanová, která bezostyšně pobírá mateřské sociální dávky, přestože je vůbec nepotřebuje a její politická strana se ideologicky staví proti takové pomoci, jenom dokazuje, že i světlovlasí Češi zastávají onen názor, že "kdo nekrade, okrádá rodinu". Primátorka Chomutova Ivana Řápková je dobrým symbolem bílého českého pokrytectví: Řápková bojuje proti Romům, kteří neplatí účty, avšak nevadí jí, že získala univerzitní titul z právnické fakulty v Plzni a vůbec si nepamatuje jméno jediného profesora, adresu univerzity ani nemá minimální znalosti z oboru, v němž získala diplom. A bílí Češi ji snad potrestali za její zjevně podezřelý diplom? Ne. Jiří Čunek je totéž. "Pobíral od státu sociální dávky i v době, kdy byl podle hotovosti na jeho účtech milionářem".

Všechny tyto příklady (a mnoho dalších) ohledně toho, jak bílí Češi zneužívají státní fondy daleko víc než ti, kdo dostávají méně než 5000 Kč sociálních dávek měsíčně, lze najít ZDE

Nicméně údajně není český rasismus rasismem proti barvě kůže či etnické příslušnosti, ale je to prý diskriminace vůči určitému druhu chování.V českém, nesnesitelně homogenním prostředí se netoleruje jinakost.

Vytisknout

Obsah vydání | Pátek 8.10. 2010