7. 7. 2006
Topolánkova rodina se propůjčila k reklamnímu článku |
Podivnou reklamu lze nalézt na straně 88 v pátém, květnovém čísle "dámského" měsíčníku PULS, jehož neprodané zbytky nyní přibalil vydavatel Sanoma Magazines do červencového čísla časopisu Living spřáteleného vydavatelství Peloton. Topolánková Pavla, manželka předsedy ODS, zde dělá rozhovor se svou dcerou Topolánkovou Petrou, toho času lékárnicí, pod názvem "Se svými dětmi může hovořit o všem". Blábol o ničem a o potravinových doplňcích všeho druhu. Vtip je v tom, že rozhovor je v magazínu, jehož většinu textů tvoří "spotřebitelské rady" a "ženský obsah" - čti soft PR - výrobců módy, kosmetiky a prostředků na zhubnutí, kombinované s menstruačním horoskopem a články o dietách, oddělen od jinak neidentifikovatelného obsahu jednak špatnou grafikou, jednak slovem INZERCE, aniž je z textu jasný zadavatel. Mimo konstatování Topolánkové starší, že Mirek Topolánek "je politikem, hodně pracuje a brzy oslaví padesáté narozeniny, prozatím nejví známky únavy, ale prevence je důležitá...", se z celostránkového PR textu nedozvíme nic převratného. A vůbec nic o firmě, která inzerát zaplatila... Jen otázka Topolánkové matky, na kterou následuje doporučení Topolánkové dcery Topolánkovi otci brát ženšen, který "také zlepšuje potenci", dává celému inzerátu příchuť pikantního bulváru... O potenci politiků se nežertuje. |