Kdo požaduje dodržování zákona, je "bonzák a práskač"

18. 6. 2010 / Boris Cvek

Motorkář Radek Hausner z Krnovského motoklubu nalomil mou víru v to, že existují slušní motorkáři, kteří svou motorku nemají proto, aby porušovali zákony tohoto státu a ohrožovali své spoluobčany. Obrátil jsem se totiž na motoklub, aby mi pomohl s identifikací zločinců, kteří jezdí po ježnických lesích a porušují minimálně tyto zákony:

Zákon č. 289/1995 Sb. o lesích v paragrafu 53 zakazuje vjezd a stání motorových vozidel v lesních porostech i na účelových lesních komunikacích, dále ve stejném paragrafu zakazuje rušit v lese klid a ticho nadměrným hlukem. Zákon č. 449/2001 Sb. o myslivosti v paragrafu 9 zakazuje plašit zvěř, rušit ji při hnízdění a kladení mláďat, a to i hlukem a pojezdem motorovými vozidly. Zákon č. 140/1961 Sb. trestní zákon upravuje v § 257 poškozování cizí věci a v § 258 zneužívání vlastnictví.

Zákaz vjezdu motorových vozidel je jasně definován na závorách při vstupu do lesa. Navíc zdravý rozum dá, že les, sloužící k rekreaci a volnému pobíhání dětí, se nesmí stát frekventovanou silnicí, na které jezdí motorkáři. Nechali byste své děti pobíhat a hrát si na silnici? A silnicí se stávají krnovské lesy díky naprosté lhostejnosti městského zastupitelstva. Bohužel, neexistují v Krnově zřejmě ani slušní motorkáři, kteří by chápali, že všechno má své meze a že je věcí občanské statečnosti postavit se proti zločinu.

Pro pana Hausnera jsem bonzák či práskač.

Pan Hausner tedy schvaluje porušování zákonů a zneužívání motorek proti právům ostatních spoluobčanů a staví se jasně na stranu zločinu proti právu a občanskému soužití normálních lidí.

Zřejmě nikdy nebyl na Západě a žije stále v normalizaci, protože na Západě je aktivní obrana občanů proti ničení jejich životního prostředí a porušování jejich práv zločinci něčím zcela normálním. Až pan Hausner nebo jeho kolegové nedodržováním zákonů, jimiž zjevně pohrdá, zabije vaše dítě a vy budete svědkem této nehody, bude jistě považovat vaše svědectví u soudu proti němu za úchylné bonzáctví.

Předmět: motorkáři v lese

Text:

Dobrý den, předpokládám, že slušní motorkáři dodržují zákony a nemají v úmyslu ničit všechno kolem sebe. Proto se na vás obracím s prosbou o spolupráci (spolu s městskou policií v Krnově, se kterou jsem v kontaktu) na identifikaci zločinců, kteří na svých motorkách jezdí do krnovských lesů. Tito lidé porušují zákony tohoto státu, ničí životní prostředí a ohrožují zdraví lidí.

Boris Cvek

Od: Bikerrr
Datum: 17.6.2010 08:43:47
Takovým jako vy se říká bonzáci , práskači apod ...
Radek Hausner
Vytisknout

Obsah vydání | Pátek 18.6. 2010