13. 2. 2006
Odpovědi na otázky týkající se Bibleodpovědi na otázky senátora Zdeňka Bárty v článku "Zákon je holt zákon" "Když u oltáře obětuji býka jako zápalnou oběť, vím, že je to libá vůně pro Hospodina (Leviticus 1,9). Problémem jsou moji sousedé. Tvrdí, že je to nelibá vůně pro ně. Mám je odrovnat?" Písmo je v tomto bodě nejasné. Osobně bych je odrovnal. 1. Je-li vůně pálení oběti libá Bohu a vám, nemá co být nelibá vašim sousedům. Myslí si snad, že jejich nos je lepší než nos boží a nos nás všech? 2. Býk je váš majetek. Nikdo vám nemá právo nařizovat, jak máte zacházet se svým majetkem, i kdyby pálení masa, kopyt a rohů jeho elitářskému a dekadentnímu vkusu smrdělo. 3. Ano, za vraždu patrně půjdete do vězení, ale boží trest, jak všichni víme, je mnohem strašnější a trvá podstatně déle. "Rád bych prodal svou dceru do otroctví, jak to dovoluje Druhá Mojžíšova (Exodus 21, 7). Jakou přiměřenou cenu bych dnes podle Vašeho názoru měl za ni chtít?" |
Znásobte očekávanou délku života, vyjádřenou v hodinách, minimální mzdou (hodinové platy v místních restauracích McDonalds jsou většinou dobrým ukazatelem tržní hodnoty jedné hodiny bezvýznamného lidského života) a od výsledku odečtěte čas na údržbu (spánek, jídlo, vyměšování, rozmnožování atd.), což je zhruba jedna třetina až jedna polovina původní sumy. Pokud je vaše dcera ošklivá a nemá žádné specifické vzdělání, bylo by patrně nejjednodušší vydražit ji na E-bay. Pokud je krásná, doporučil bych zkontaktovat nějakou talentovou agenturu, která se zabývá prodáváním luxusních otrokyň, hereček, modelek, manželek a hurisek. V případě inteligentní a nepohledné dcery je situace poněkud složitější. Nezapomente na právní stránku! V mnoha zemích je otroctví zakázáno, i když většinou pouze na papíře. Dobrý právník bude vědět, jak provést celou transakci, aniž byste na sebe poštval mravokárce, fňukaly, socialisty, ochránce tzv. lidských práv a životního prostředí, a tak se vystavil možnému trestnímu stihání. "Vím, že se nesmím ani prstem dotknout žádné ženy, je-li ve stavu menstruační nečistoty (Leviticus 15,19 24). Problém je v tom, jak se to o ní dovědět. Zkoušel jsem se ptát, ale většina žen reaguje na dotaz podrážděně." Pokud jste mladý, svobodný a máte špatný čich, firma "DigiMen" prodává miniaturní detektor menstruace, používaný na letištích celého světa. Cena je asi 300 dolarů, což se zdá být na první pohled mnoho, ale spočítejte si, že typický mladý svobodný muž se pokusí svést alespoň jednu ženu týdně, při té příležitosti do ní investuje mnoho času a peněz, a to vše jen proto, aby na konci večera zjistil, že se jí nesmí ani prstem dotknout. Při dnešních cenách kin, divadel, restauraci, taxíků atd. se vám 300 dolarů za detektor vrátí během jednoho nebo dvou měsíců. Pokud jste ženatý, zvýšená agresivita a náladovost vaši choti vám dá dozajista včas vědět, kdy dotyčná bude ve stavu menstruační nečistoty. "Levitus 24,44 ustanovuje, že mohu vlastnit otroky, muže i ženy, získám-li si je ze sousedních národů. Jeden přítel má za to, že se to vztahuje na Slováky, ale na Maďary ne. Proč nesmím vlastnit Maďary?" Odpověď je jednoduchá. Slovák, jak říkají Maďaři, není člověk. "Toth nem ember." Maďar oproti tomu je. I když nedávno jsem v USA slyšel názor, že je vědecky prokázáno, že všichni Maďaři jsou šílení (MadMagyar disease) a jejich jazyku se nelze naučit. Což by mohl být skutečný důvod, proč se váš přítel domnívá, že Maďary není možno vlastnit. MadMagyar disease je velice nakažlivý a v případě jenom jednoho nakaženého kusu byste mohl být přinucen příslušnými vládními organizacemi k vybití celého stáda, což by vám mohlo způsobit nenahraditelné finanční ztráty. "Mám souseda, který o sobotách vždycky pracuje. Exodus 35,2 jasně stanoví, že musí zemřít. Znamená to pro mne morální závazek, abych ho vlastnoručně usmrtil?" Ne, o morální závazek se v tomto případě nejedná. Usmrcení souseda (a jemu podobných) by sice bylo správné, ale v případě, že by váš čin vedl k hromadnému napodobování, mohl by urazit bílé americké protestanty, ohrozit produktivitu práce, snížit naši schopnost konkurence (zejména ve vztahu k Číně) a následovně vézt k zhroucení celé západní ekonomiky. Tento typ rozhodnutí je nejlépe ponechat Bohu. "Pomsta je moje." Dotyčný stejně patrně předčasně zemře na infarkt, rakovinu, vyčerpáním nebo podobně. "Většina mých mužských přátel si dává stříhat vlasy i přistřihovat vousy, přestože to Leviticus 19,27 jednoznačně zakazuje. Jakou smrtí mají sejít?" Typický trest v těchto případech je přinutit dotyčného, aby spolknul nástroj svého rouhačského činu: nůžky, žiletky nebo holící strojek. "A konečně: Jeden můj příbuzný má statek. Proviňuje se proti Leviticu 19,19, protože osívá totéž pole dvojím druhem semene. Navíc nosí jeho žena šaty utkané z dvojího druhu vláken (bavlna + polyester). On nadto často zlořečí a rouhá se. Je opravdu zapotřebí té námahy se svoláním celé vesnice, abychom je ukamenovali (viz. Leviticus 24, 10 16)? Nestačí, když je formou drobného rodinného obřadu upálíme, jako se to dělá s těmi, kdo se vyspí s tchyní (Leviticus 20,14)?" Vyspat se s tchyní je v podstatě totéž jako osívání pole dvojím druhem semene. Tresty tudíž mohou být libovolně zaměněny. Přestože svolání vesnice je podle zákona nezbytné pouze jedná-li se o druh semene, které je geneticky modifikováno a chráněno mezinárodní obchodní značkou, ukamenování je obvykle preferováno před upálením. Kameny jsou bezpečné, levné a dají se znovu použít. Oheň může způsobit nechtěný požár a dřevo je drahé. Ukamenování příbuzného také celou vesnici citově sblíží a ukáže jí, že v otázkách víry neznáte bratra. Jsou zaznamenány případy, kdy ukamenování blízkého příbuzného bylo prvním krokem na cestě k získání majetku, nové manželky nebo oslnivé politické kariéry. |
Práva homosexuálů | RSS 2.0 Historie > | ||
---|---|---|---|
13. 2. 2006 | Odpovědi na otázky týkající se Bible | Jiří Drašnar | |
13. 2. 2006 | Václav Klaus poškozuje ODS | Milan Daniel | |
12. 2. 2006 | 374 výkřiků proti a jeden hlas pro | Irena Ryšánková | |
12. 2. 2006 | Vykloubená logika | Oldřich Kužílek | |
30. 1. 2006 | Jaklův homosexualismus naštěstí státní ideologií není | Štěpán Kotrba | |
19. 1. 2006 | Heterosex od padesáti! | Filip Sklenář | |
18. 1. 2006 | Povolte homosexuální styk až od osmnácti let | ||
23. 12. 2005 | Skákání o dvou tyčích | Filip Mikuš | |
29. 11. 2005 | Vatikán potvrdil zákaz vstupu do kněžského stavu pro homosexuály | ||
24. 11. 2005 | Proč se ženy nedívají na gay porno? | Jan Stern | |
23. 11. 2005 | Pilsudského stín nad polskými gayi | Pavel Pečínka | |
20. 11. 2005 | Homosexuálové do plynu? | Ondřej Slačálek, Linda Sokačová | |
20. 11. 2005 | Gay a lesbická liga protestuje proti zásahu policie vůči polským lesbám a gayům | ||
24. 10. 2005 | Štvanice | Štěpán Kotrba |