Koutek reklamní tuposti 10 -- Dárek zdarma

28. 1. 2011

U některých slov se jednoduše omílá význam, ztrácíme pojem o tom, co znamenají. Proto se nejen v novinách "hospitalizuje v nemocnici", ale už se i rozdávají "dárky zdarma". Zajímavé by bylo uvažovat o tom, jaké jiné dárky by nám chtěli prodejci věnovat. Dárky za peníze? (Za námět děkujeme Zdence Bartoňové Turkové.)

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

Vytisknout

Obsah vydání | Pátek 28.1. 2011