Koutek reklamní tuposti 10 -- Dárek zdarma
28. 1. 2011
U některých slov se jednoduše omílá význam, ztrácíme pojem o tom, co znamenají. Proto se nejen v novinách "hospitalizuje v nemocnici", ale už se i rozdávají "dárky zdarma". Zajímavé by bylo uvažovat o tom, jaké jiné dárky by nám chtěli prodejci věnovat. Dárky za peníze? (Za námět děkujeme Zdence Bartoňové Turkové.)
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
Vytisknout
Obsah vydání | Pátek 28.1. 2011
-
29.1. 2011 / "Ben Ali, Mubarak, další budeš ty, Camerone"30.1. 2011 / Proč mlčí Václav Havel?30.1. 2011 / Všichni musíme být vděčni zahraničnímu vysílání BBC30.1. 2011 / Hackeři ze skupiny Anonymous propuštěni na kauci28.1. 2011 / Petice: Pomozte zachránit zahraniční vysílání BBC28.1. 2011 / ZÍTŘEK V CROSS CLUBU: Jak vypadá vlna stávek v Číně?28.1. 2011 / Koutek reklamní tuposti 10 -- Dárek zdarma27.1. 2011 / Pět osob zatčeno kvůli Wikileaks28.1. 2011 / Existují "inteligentní" bakterie?27.1. 2011 / Tak do toho, superholky!27.1. 2011 / Studenti neumějí vyhodnocovat důležitost informací27.1. 2011 / Egyptští demonstranti druhý den bojovali s policií26.1. 2011 / "Změňte politiku, nebo vyvoláte recesi"7.1. 2011 / Hospodaření OSBL za prosinec 2010