StadtRad Hamburg
30. 7. 2010
Projekt městských jízdních kol, k dispozici občanům, byl v Hamburku zahájen 10. července 2009. Za rok se k němu připojilo 53 000 uživatelů a bylo uskutečněno přes půl milionu jízd. V roce 2010 vznikne celkem 81 stanic s jízdními koly, upozorňuje Uwe Ladwig, podrobnosti ZDE.
Jak vidno z fotografie Jana Čulíka zde nalevo, projekt městských jízdních kol funguje i ve Stockholmu. Jak vidíte z fotografie napravo, ve Stockholmu jsou konec konců nejen pro kola jízdní pruhy, ale bicykly jsou doslova všude. Proč ne v Praze?
VytisknoutObsah vydání | Pátek 30.7. 2010
-
30.7. 2010 / Další základna, kterou nikdo nechce30.7. 2010 / Kartu Borise Cveka nelhostejně zvedám30.7. 2010 / Jsou křesťanské zásady v ČR zcela zapomenuty?30.7. 2010 / StadtRad Hamburg30.7. 2010 / Konec (vojenských) dějin?29.7. 2010 / Ruský regionální soud zakázal YouTube29.7. 2010 / Překlady do cizích i z cizích jazyků30.7. 2010 / Rusko plánuje zavést drakonický zákon, podle něhož mohou být lidé zatčeni za zločiny, které ještě nespáchali30.7. 2010 / Tchajwanský vědec zpochybnil teorii Velkého třesku30.7. 2010 / Nové elektronické Slovo30.7. 2010 / Proč jezdit až do Stockholmu?29.7. 2010 / Jak jsme se starali o dědečka29.7. 2010 / Drastický úbytek fytoplanktonu29.7. 2010 / Pat Lang: "'Afghan Papers' jsou jenom velký humbuk"28.7. 2010 / Jim Rogers: Další recese přijde v roce 201228.7. 2010 / Štěpán KotrbaAlena Borůvková: žádná sebereflexe stejně v ČSSD nenastane, maximálně mě vyrazí14.7. 2010 / Hospodaření OSBL za květen a červen 2010