22. 10. 2004
RSS backend
PDA verze
Čtěte Britské listy speciálně upravené pro vaše mobilní telefony a PDA
Reklama
Reklama
Celé vydání
Archiv vydání
Původní archiv

Autoři

Vzkaz redakci

OSBL
Tiráž

Britské listy

http://www.blisty.cz/
ISSN 1213-1792

Šéfredaktor:

Jan Čulík

Redaktor:

Karel Dolejší

Správa:

Michal Panoch, Jan Panoch

Grafický návrh:

Štěpán Kotrba

ISSN 1213-1792
deník o všem, o čem se v České republice příliš nemluví
22. 10. 2004

DALŠÍ TERMÍN PRO MÝTO

Spoplatňovanie diaľnic v Nemecku od 1. januára 2005

Spoplatňovanie diaľnic pre nákladné autá nad 12 ton odštartuje Nemecko podľa plánu 1. januára 2005, a to i napriek meškajúcemu montovaniu meracích zariadení, ktorých zatiaľ budúci prevádzkovateľ elektronického mýta firma Toll Collect namontovala iba 113 000 kusov. Spoplatnenie diaľnic pre nákladné autá nad 12 t plánovalo Nemecko spustiť pôvodne v auguste tohto roka. Kvôli technickým problém sa však spustenie systému pre 1,2 až 1,4 milióna áut, z toho 33 % zo zahraničia, oddialilo už dvakrát.

Telematika a elektronické mýtné TÉMA BL

Zdroj: EXPORT DO SRN ZDE

                 
Obsah vydání       22. 10. 2004
23. 10. 2004 Telefonujte zdarma přes internet a zlikvidujte Český Telecom
23. 10. 2004 BBC nebude vysílat záběry unesené humanitární pracovnice
23. 10. 2004 EK vypracovala šokující reklamy proti kouření
22. 10. 2004 Michael Ledeen: "Fašistického nacionalismu lze úspěšně využít k moderním politickým cílům"
22. 10. 2004 Rozdíl mezi českou a jinou dokumentární tvorbou Jan  Čulík
23. 10. 2004 Kdo je dokumentarista Adam Curtis?
23. 10. 2004 O bizarním filmu televize BBC
21. 10. 2004 Jak neokonzervativci a islamisté vytvořili nový "svět globálního terorismu"
24. 10. 2004 Nárok na milost mají i darebáci. Jsme pro? Jsme proti? Daniel  Ženatý
22. 10. 2004 Hlas z jiného světa Michael  Marčák
22. 10. 2004 Proč považují Britové Němce pořád za nacisty?
22. 10. 2004 Joschka Fischer a jeho vize světové budoucnosti
22. 10. 2004 Spoplatňovanie diaľnic v Nemecku od 1. januára 2005
22. 10. 2004 Británie tvrdě zasahuje proti firmám, zneužívajícím dial-up
22. 10. 2004 Centralizace salmonely Josef  Vít
22. 10. 2004 Pokus Guardianu ovlivnit americké volby se stal globálním fenoménem
22. 10. 2004 Racionalizácia bezpečnostných služieb zabezpečí ich efektivitu Jozef  Tuchyňa
22. 10. 2004 Máme chodit nakupovat jen v čase, kdy bude personál příjemný?
22. 10. 2004 Progresívnosť a nahlodaná ľavicovosť ľavice Adrian Peter Pressburg
22. 10. 2004 Michael  Marčák
22. 10. 2004 Ohrožuje existence státu Izraele islám? Karel  Sýkora
22. 10. 2004 Josef Bohuslav Foerster: Oř, jenž tě doveze k cíli dokonalosti
22. 10. 2004 Soutěž školních časopisů
22. 10. 2004 Marihuana -- hra ministra s lžou Ladislav  Ďurkovič
22. 10. 2004 Zpravodajství iráckého odboje za dny 8. - 11. října 2004
22. 10. 2004 Fidel Castro padol - ale inak, než čakali v Amerike
21. 10. 2004 Írán přeje volebnímu vítězství George Bushe nad Johnem Kerrym Miloš  Kaláb
21. 10. 2004 Americký voják odsouzen na osm let za Abu Ghraib
21. 10. 2004 Politický systém SOS Bohumil  Kartous
29. 12. 2003 Nenechte si ujít: nový knižní výbor z Britských listů
22. 11. 2003 Adresy redakce
10. 10. 2004 Hospodaření OSBL za září 2004
17. 6. 2004 Provizorní umístění starých archivů

Telematika a elektronické mýtné RSS 2.0      Historie >
22. 10. 2004 Spoplatňovanie diaľnic v Nemecku od 1. januára 2005   
12. 5. 2004 Město lidem, ne autům!   
9. 4. 2004 Není pravda, že silnice negenerují další automobily/Jak ubohé a smutné Jan  Bláha, Petr Soukup
8. 4. 2004 Polemika s Petrem Kužvartem o dopravě (nejen) v Praze Jan  Bláha
17. 2. 2004 Der Spiegel: Stolpe vypovídá smlouvu s Toll Collect   
15. 8. 2003 Elektronické mýtné v Německu - exportní šlágr nebo Stolpeho noční můra ?   
13. 8. 2003 Peltrám počtvrté - aneb kdo je odborníkem a na co Štěpán  Kotrba
8. 8. 2003 Peltrám potřetí: Úskalí předražených koncepcí a idea možné alternativy Štěpán  Kotrba
8. 8. 2003 Zlikvidují zautomatizované automobily veřejnou dopravu?   
8. 8. 2003 Jak platit za užívání silnic   
8. 8. 2003 Systémy pro automatickou jízdu automobilů už existují   
7. 8. 2003 Německý průmysl potřebuje expandovat a Česká republika má být tou dojnou krávou? Štěpán  Kotrba
6. 8. 2003 Velvyslanectví německých zájmů - dopis jednoho lobbisty Štěpán  Kotrba
24. 6. 2003 Mobilní telefony třetí generace by mohly vykonávat důležitou veřejnoprávní službu   

Německo dnes RSS 2.0      Historie >
22. 10. 2004 Spoplatňovanie diaľnic v Nemecku od 1. januára 2005   
22. 10. 2004 Proč považují Britové Němce pořád za nacisty?   
21. 10. 2004 SRN: 151 miliard eur soukromých úspor   
20. 10. 2004 Konec zlatých časů pro německé zaměstnance Matěj  Vokáč
20. 10. 2004 Obavy o značku Made in Germany   
19. 10. 2004 Zelená Evropa: tmavozelený západ, světlezelený jih, šedozelený východ Pavel  Pečínka
19. 10. 2004 Němečtí křesťanští demokraté ztrácejí přízeň voličů Radek  Vogl
19. 10. 2004 SRN: Zaměstnanci Opelu protestují, odbory ustupují, extremisté odrazují investory   
18. 10. 2004 SRN: Ve světě firmy Meyer & Marx Christoph  Spehr
20. 9. 2004 Německá extremní pravice posílila své postavení ve východním Německu   
16. 9. 2004 Školství SRN: zvolit lepší učitele nebo nový školský systém?   
8. 9. 2004 SPD udělala z Lafontaina obětního beránka   
9. 8. 2004 CDU/CSU zmítá boj o kancléřského kandidáta Radek  Vogl
9. 8. 2004 SRN: Bild a Spiegel píší zase postaru Jan  Sedláček
7. 7. 2004 DGB versus SPD: Hádka ano, ale ne veřejně