8. 3. 2009
Už došlo i na televize |
Ekonomická krize zasáhla snad všechna hospodářská odvětví, výjimku netvoří ani reklamní trh. Jeho vůbec nejrozsáhlejší část, televizní trh, se letos v únoru vůbec poprvé ve své historii propadl, ve srovnání s lednem na něm inzerenti investovali skoro o 15 procent míň. Loni přitom spolykal bezmála 12 miliard korun. Zatímco nabídka televizních stanic se díky digitalizaci za poslední rok téměř zdvojnásobila, reklamní trh, zdá se, zahájil období poklesu. Zjednodušeně řečeno tak nyní vše nasvědčuje tomu, že větší počet televizí se bude muset podělit o menší objem reklamy. To nepříznivě dopadá především na nové digitální stanice. ... Začala cenová válka. 6. 3. 2009 ČT24: Televize přicházejí o reklamu ZDE 23. 2. 2009, BL, Strategie, Irena Ryšánková: Budoucnost tvoří veřejná služba a internet ZDE
20. 2. 2009 BL: Televizní reklama obtěžuje stále víc ZDE
26. 1. 2009 , Štěpán Kotrba: ICT: Krize, krize, krize kam se podíváš ZDE 8.12.2008, BL , Štěpán Kotrba: "Dopady realitní a finanční krize na průmysl ICT budou fatální" ZDE |