20. 2. 2009
Televizní reklama obtěžuje stále víc |
Čechům stále vadí příliš mnoho reklamy v komerčních televizích, vyplývá z lednového průzkumu společnosti Factum Invenio. Přesycenost z reklamy v případě Novy pociťuje 83 procent lidí a v případě Primy 77 procent dotázaných. Ve veřejnoprávní České televizi pociťuje úroveň reklamy jako přílišnou 46 procent diváků. ... Zhruba 86 procentům lidí vadí přerušování televizních pořadů reklamními bloky. 19. 2. 2009, Marketing & Media: Češi jsou stále nejvíc přesyceni reklamou na Nově a Primě ZDE 8. 10. 2007, Štěpán Kotrba: "Svět bez loga" by byl světem spravedlivějším, ale nebude ZDE 8. 10. 2007, Bohumil Kartous: Zakažte reklamu a zhroutí se společnost ZDE 21. 12. 2007, Jan Stern: Dokud bude v ČT reklama, bude její vysílání komerční ZDE |