Zkušenosti s ČEZem

4. 2. 2011

Toto jsem řešila před asi rokem. Po zavolání na linku, kde jsem již na telefonu musela vyťukat své zákaznické číslo, to zvedla operátorka. První, co chtěla bylo zákaznické číslo. Moje odpověď: "To si děláte p.._! Kdybych ho před chvílí nevyťukala, tak bych se s vámi ani nespojila." No budiž, nadiktovala jsem znovu zákaznické číslo, píše Jana Karvaiová.

Poté jsem se začala ptát. Jak to, že ve vašem sešítku máte uvedeno, že vaše zákaznická linka je zdarma, když se jedná o číslo 840... a to je zpoplatněno? (Mám 300 volných minut na telefonu, ale tato čísla se na to nevztahují.) Slečna na druhé straně linky krčila rameny. Prý přece ještě mohu zdarma (nechci slevu zadarmo!) mailovat. Fajn, povídám, tak mi sdělte ty další úžasné výhody, o kterých se tu v sešítku tak nejasně mluví. Slečna opět netušila. Prý mám poslat mail, bude mi zodpovězen. Dobrá. Smířlivě jsem položila telefon a mailovala si s ČEZem. Dotazy byly stejné, jaké dostala slečna.

1/Proč je linka 840.. a není 800.. tudíž zdarmo?

2/Jaké že jsou ty tajemné další výhody pro mě, jako majitele Comfortu?

3/Proč mám jako stávající majitel Basic platit např. za zeptání, když v soukromé bance za zeptání nic nedám, a to se mi tam věnují třeba půl hodiny?

Vážení, celý rok již čekám na bezplatnou odpověď tohoto molochu. Dosud nic. Asi jsem v pořadí.

Vytisknout

Obsah vydání | Pátek 4.2. 2011