Je kampaň ČSSD založená na vyvolávání závisti?
28. 5. 2009
K probíhající diskuzi na Britských listech doporučuji přečíst rozhovor s Jiřím Paroubkem ZDE. Kromě toho, že se Paroubek umanutě drží toho, že protesty proti němu organizuje ODS, aniž by se zabýval jakoukoli sebereflexí, bych vypíchl tuto otázku a odpověď, píše Jan Steinsdörfer:
To je ale něco trošku jiného. Závist je trošku jiná emoce než ta, která vede někoho k tomu, aby provedl fyzický útok. Kromě toho, abych vám osvěžil paměť, naše billboardy byly zveřejněny teprve před týdnem. Že by vyhrotily atmosféru ve volební kampani, to si nemyslím.
Přiznává se tedy Paroubek, že hlavním trumfem ČSSD ve volební kampani je vyvolávání závisti? A pak se může divit, že se společnost polarizuje (najmě proti němu).
VytisknoutObsah vydání | Čtvrtek 28.5. 2009
-
28.5. 2009 / Propustili vás z práce? Co dělat?28.5. 2009 / Je kampaň ČSSD založená na vyvolávání závisti?28.5. 2009 / Paroubek sklízí, co zasil28.5. 2009 / Když dojdou argumenty...27.5. 2009 / To už fakt začíná být vážné!27.5. 2009 / Putin: Rusové se ve vládě děsivě hádají28.5. 2009 / Evropská unie překládá do češtiny světový tisk27.5. 2009 / Václav KlausKlaus: Nedopusťme, aby předvolební klání politických stran dostávalo charakter pouličních válek27.5. 2009 / Bohuslav BinkaOšuntělý Čech aneb o jednom nepochopitelném rasismu šéfredaktora Britských listů27.5. 2009 / Jsem zlá, krutá a prolhaná Češka4.5. 2009 / Hospodaření OSBL za duben 2009