21. 2. 2008
Češi jsou přesyceni reklamou v elektronických médiích |
Podle průzkumu Factum Invenio, uskutečněného ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur, České marketingové společnosti a Českým sdružením pro značkové výrobky, má 83 % respondentů pocit, že reklamy na soukromé televizi NOVA je příliš; to je o 4 % více než ve stejném průzkumu na začátku loňského roku. Podle 15 % lidí je jí přiměřeně, pouze procento míní, že by jí mohlo být více. U Primy má pocit přílišného množství reklamy 76 % lidí, tedy rovněž o 4 % více než loni. Pětina jej vnímá jako přiměřené, stejně jako u Novy procento míní, že by reklamy mohlo být více. V případě České televize bez procenta rovná polovina míní, že reklamy je příliš mnoho, což je také o 4 % více než loni. Celkem 46 % lidí má pocit, že je jí přiměřeně. Tři lidé ze 100 míní, že by reklamy mohlo být více. Marketing&Media 20. 2. 2008: Pocit přesycenosti reklamou u Čechů loni opět vzrostl ZDE BL, Jan Stern: Dokud bude v ČT reklama, bude její vysílání komerční ZDE BL Štěpán Kotrba: "Svět bez loga" by byl světem spravedlivějším, ale nebude ZDE BL Štěpán Kotrba: Prokletí komerčních televizí ZDE
Reklamní agentury zahájily lobbying za zachování reklamy v ČT ZDE BL, Štěpán Kotrba: Rozvrat současných mediálních jistot
ZDE
|