21. 2. 2008
To, co je zločinem u nepřítele, je ctností u násKdyž elitní komando palestinské guerillové organizace popravilo židovského extremistu a ministra izraelské vlády Rechavama Zeeviho, hovořila západní media a jejich obdivovatelé o vraždě a o vrazích. Když byl zabit ideologický vůdce Hamasu šejch Jasín, hovořilo se o "cíleném zabíjení", neboli o mimosoudní "popravě".
|
Jak pokrytecké a nebezpečné je toto myšlení, dokazuje výše uvedená ukázka. Mezi muslimským radikálem šejchem Jasínem a židovským radikalem Zeevim není žádný rozdíl. Zatímco šejch Jásin poskytoval ideologické zázemí sebevražedným atentátníkům a vyzýval k vyhnáni Židů z Palestiny, Zeevi byl členem vlády schvalující mimosoudní (nelegální) popravy a vyzýval k vyhnáni Palestinců z Palestiny. A teď na stránkách Britských listů čtu článek o tom, že (bývalý) představitel izraelského státu Šabtaj Šavit tyto mimosoudní popravy ospravedlňuje a označuje za legální včetně (teroristických) útoků na představitele státu a náboženství podezřelé z podpory odporu proti zájmům Izraele. Korunu všemu nasazuje jeho výzva k tomu, aby západní země vytvořily společnou definici terorismu, použitelnou v boji proti radikálnímu islámu". Tato nevinná věta má hluboký smysl, neboť ukazuje, že "současné" pojetí terorismu pasuje i na chováni některých západních zemí a Izraele, a proto je třeba nově definovat terorismus tak, aby byl použitelný pouze na radikální muslimy. Neboli jinými slovy: když vraždí západní země při prosazováni svých zájmů, je to sebeobrana, když totéž učiní (radikální) muslim, jde o terorismus. No a ty závorky u slova (radikální) muslim používám záměrně, neboť mi jako člověku dlouhodobě sledujícímu ideologické a mediální projevy mnoha izraelských i západních představitelů, je jasné, že v rámci politické korektnosti použiji slovo "radikální" muslim z prostého důvodu vyhnout se obvinění z islamofobie a nenávisti k muslimům a umně to schovají za to slovo radikální, když většinou myslí všechny muslimy a islám. No, vidím že i po tisíci letech platí zákon o tom, že co je zločinem u nepřítele, je ctností u nás. A jen tak mimochodem, nedivil bych se, kdyby lidé smýšlející podobně jako pan Šabtaj Šavit navrhovali usmrcováni tělesně a mentálně postižených včetně důchodců a požadovali fyzickou likvidaci svých politických odpůrců (samozřejmě vše legálně schváleno zákony). Obávám se, že si mnoho lidí neuvědomuje kam Západ a doposud v něm platící smýšlení o právu na spravedlivý soud a obhajobu posunuje toto myšlení izraelských představitelů a nejen jich. |