10. 1. 2006
Co je špatného na zásadách Hnutí pro život?Opravdu, ptám se co je tak špatného na zásadách Hnutí Pro život, které tak posuzuje a odsuzuje ve svém článku či práci Linda Sokačová, ptá se Sylva Bernardová. Linda Sokačová ho nazvala: Hnutí pro život: Za svět konzervativnější a méně svobodný!" Může mi někdo vysvětlit, co je zlého na těchto cílech: "ochrana lidského života od početí do přirozené smrti", "ochrana lidské důstojnosti a rozvoj člověka jako integrální bytosti" a "podpora rodiny a manželství jako základních buněk společnosti"? |
Komu vadí modlitby před potratovou nemocnicí? Proč tam nejdou ti, co mají opačný názor a nevykříkují, že chtějí zabíjet nenarozené ? Biologové dokazují, že nový člověk vzniká spojením obou zárodečných buněk, mužské a ženské. Podle Vás to není pravda? Nemá snad nenarozené dítě brzy od nejranějších stadií podobu člověka? Co je zlého na tom, že zákon má chránit nejslabší jedince společnosti? Nenarozené dítě není podle vás člověk a slabý jedinec? B.Nathanson učinil obrat, v té době nebyl vůbec věřícím člověkem. Proč úsilí proti potratům stále spojujete s náboženstvím? Mezi členy hnutí a ostatních v článku jmenovaných protipotratových organizací jsou lidé nejrůznějších vyznání či bez vyznání. Jestli B.Nathanson přiznal nečestné jednání a zkreslování statistik, měl by být vlastně za to pochválen a také za předchozí podvod trestán, pokud to v USA není již promlčené (neznám jejich zákony). Opravdu se tady dá uplatnit srovnání s kdysi otrokářsku společností v USA, která říkala, že černoch není člověk, naši potratáři také chtějí říkat, že nenarozené dítě není člověk? Také lze potratový holokaust srovnávat s nacismem - ten opravdu organizovaně a cíleně likvidoval nepohodlné lidi na základě určité ideologie, zákon umožnující potraty vyšel rovněž z ideologie, že je dovoleno zabíjení nepohodlných dětí z různých, ne snad rasových důvodů. Výsledek je tentýž. O ženu a její svobodu tady už nejde, jde o liberální ideologii a její prosazování, snad i proto, aby ti, co potraty tak obhajují, měli sami někdy tu možnost..... Zákon opravdu nechrání ani slabé, ani ženy, bohužel.To je pravda. Odmítnutí mentality vedoucí k pohrdání životem je špatné? Poněkud zavádějící je tvrzení, že Hnutí Pro život má odpor k homosexualitě. To je jinak. Vadí pouze prosazování homosexuálního chování jako normy hodné následování a požadavky na poněkud podivný zákon. Co dva lidé v soukromí dělají, je jejich věc a odpovědnost. Naproti tomu masivní propagace antikoncepce, obhajování potratů a dokonce i eutanázie jsou nátlakem, kterým, troufám si říci neomarxističtí ideologové a feministky, zasahují soukromí lidí ve velmi osobních sférách. Pohled na stránky Hnutí pro život mne ani trochu nepobavil. Pokud někoho pobaví fotografie potracených dětí, tak má v sobě cosi, mírně řečeno, zvláštního. Vím, že úcta k životu není věcí jediné politické strany či církve. Tato zásada je uplatňována napříč politickým spektrem a jednoznačně ji hlásá katolická církev a snad i církve další. Zmíněná organizace "Katolíci pro svobodnou volbu" už nejsou katolíci, to je matoucí název. Svým postojem se podle církevního kánonu z církve sami vylučují. S čím mohu souhlasit, je v článku mezi řádky apel na zodpovědné chování. Pod tím si může každý představovat něco jiného, ale to už nyní nechám stranou. |
Katolická církev | RSS 2.0 Historie > | ||
---|---|---|---|
10. 1. 2006 | Budiž trhy: kapitalismus a křesťanští fundamentalisté v Americe | Greg Evans | |
10. 1. 2006 | Co je špatného na zásadách Hnutí pro život? | ||
6. 1. 2006 | Poznávání, věření, neporozumění | Bohumír Tichánek | |
4. 1. 2006 | Proč věřit v Boha -- opravdu, proč? | Josef Vít | |
27. 12. 2005 | Teológia oslobodenia žije | Eduard Chmelár | |
25. 12. 2005 | Papež požaduje duchovní "probuzení" | ||
29. 11. 2005 | Vatikán potvrdil zákaz vstupu do kněžského stavu pro homosexuály | ||
15. 11. 2005 | Když volnomyšlenkář Giorello nemlčí, ale útočí | Josef Brož | |
13. 10. 2005 | Vášnivé, fanatické vyznání ateisty | Ivan Odilo Štampach | |
12. 10. 2005 | Vraždy, pohlavní choroby a rozpad manželství jsou častější v náboženských společnostech | ||
7. 10. 2005 | Katolická církev už nebere Bibli jako zdroj pravdy | ||
7. 10. 2005 | Zázraky, které uctívá Itálie, jsou falešné | ||
7. 10. 2005 | Bible jako pramen inspirace ve 21. století | Karel Sýkora | |
7. 10. 2005 | O křesťanském pohledu na Písmo | Boris Cvek | |
5. 10. 2005 | Laborem Exercens | Jan Pavel II. |