Koutek reklamní tuposti
Tup-ost
4. 3. 2011
Poslední dobou se rozmáhá dělení-nedělení slov, kde jazyk dostává na frak z tzv. grafických důvodů. Text je tu použit jenom jako grafický prvek a čitelnost se snižuje o několik řádů. Proč místo abecedy nepoužíváte rovnou čtverečky, páni grafici? Za tip děkujeme čtenáři Janu Urbanovi.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Pátek 4.3. 2011
-
6.3. 2011 / Al Džazíra: televize revolučního nadšení6.3. 2011 / Škrty v sociální podpoře donutí chudší Angličany odstěhovat se do oblastí s vysokou nezaměstnaností6.3. 2011 / NEDĚLE
Všechny už zajímá pouze ropa4.3. 2011 / PÁTEK
Váhání před Tripolisem3.3. 2011 / ČTVRTEK
Příprava pochodu na Tripolis4.3. 2011 / Jsou nejlepší dny Ameriky už za námi?4.3. 2011 / Proč se Washington nestará o pracovní místa?4.3. 2011 / Tup-ost4.3. 2011 / Jan PaulZoufalá úroveň návrhů na pomník Jana Husa pro hrad Krakovec, aneb bída současného pomníkového sochařství1.3. 2011 / Vzpomínka na Karla Kryla19.2. 2011 / Hospodaření OSBL za leden 2011