Byl jsem pokutován, přestože jsem novou adresu oznámil

17. 1. 2011

Dobrý den, reaguji na Váš článek "Typické systémové svinstvo českého zákona", píše Kamil Zajíček.

Musím bohužel konstatovat, že jsem zažil něco podobného.

Nechci se tímto omlouvat za to, že jsem neuhradil nedoplatek jedné plynárenské společnosti včas a byl obeslán podobně jako pan Kopec. Celé to vzniklo tak, že jsem v roce 2003 opustil Prahu a s tím jsem opustil i pronajatý byt v Karlíně. To, že Prahu opouštím a vracím se na své trvalé bydliště jsem nahlásil na zákaznickou přepážku na Jungmannově ulici. Dopis o pohledávce dle informací z plynárenské společnosti však přesto přišel na starou adresu do Karlína. Jelikož jsem na výzvu nereagoval, tak plynárny předali případ vymahatelské společnosti.

Nechápu, proč jsem byl žádán plynárnou, abych jim sdělil číslo svého mobilního telefonu, na který mi nikdy nezavolali a neinformovali mne o stavu pohledávky. Nechápu, proč mi plynárny nezaslali upozornění na adresu trvalého bydliště dříve, než předali případ exekutorovi. Adresa byla součástí mé zákaznické složky.

Dnes jsem rád, že lidé mohou přejít k jinému dodavateli, který má kromě dodávky plynu i funkční zákaznické oddělení, na rozdíl od firmy, která mě neprávem nechala pokutovat exekutorskými poplatky.

Vytisknout

Obsah vydání | Pondělí 17.1. 2011