13. 4. 2004
Reklamní zpravodajství - novinka ČTKŘeditelé škol si mohou vyměňovat zkušenosti na internetuDatum: 12.04.2004 10:19 Kategorie: sko pit Klíčová slova: ČR školy učitelé internet
PRAHA 12. dubna (ČTK) - Ředitelé škol si mohou vyměňovat zkušenosti, hledat inspiraci nebo pomoc při řešení svých problémů na internetu. Na portálu určeném učitelům i lidem, kteří se o školství zajímají, www.mujnet.cz spustili novou sekci určenou právě šéfům škol, ČTK o tom informovala Veronika Jeřábková z občanského sdružení AISIS, které internetové stránky provozuje. ... |
Šifry kpe a kš se opět vyznamenaly. Píárový článek na internetový portál jakéhosi občanského sdružení AISIS ani nezakrývá, že je píárový. Je otázkou, jak dlouho takovéto produktové novinky v nabídce České tiskové kanceláře budou editorům zpráv procházet. Stále věřím, že je to pouze "malá domů" některého redaktora a editorovo šlompáctví, nikoliv nový směr v práci zpravodajského média veřejné služby. I když frekvence podobných úletů se stupňuje. Dceřinná služba ČTK - Newton IT vytváří jednou týdně "meta-zprávy" o tom, kterak byla úspěšná která kampaň (jak často se média zabývala milencem důchodkyně Vondráčkové, bulvární soutěží SuperStar či jak často kritizovala někoho z vládních ministrů), Neris, která produkuje server www.ceskenoviny.cz, jej proměnila v konkurenci bulvarizující se Mladé fronty Dnes za pomoci bulvární agentury Korzo. Více "zpravodajství" agentury Korzo, chce se vzkřiknout. Ale to ani není nutné. Bulvár vstoupí do vašich domovů každou skulinkou. Nebude to dlouho trvat, a budete označeni za Robinsona, pokud se nebudete chtít nechat masírovat popularitou některých hvězdiček či hlupými komentáři rádoby moudrých mudrlantů. Nedej Bože, aby čtenář vyžadoval od médií zdravý úsudek, nebo dokonce odborné vzdělání redaktorů, kteří do nich píší odborné články. Nezaměstannost v žurnalistické obci by pak dělala ministru Škromachovi větší vrásky, než útlum těžby uhlí... Autor je členem Rady ČRo |