Koutek reklamní tuposti 15

Kreativita utržená ze řetězu

10. 2. 2011 / Štefan Švec

Nevím, co si představíte pod souslovím "utržený ze řetězu" vy, ale já mám za to, že to znamená, že se někdo nebo něco stalo neovladatelným a dělá si, co chce. Do společnosti, které se ceny utrhly ze řetězu, si nemovitost koupit opravdu nepůjdu. Její cena samou volností nejspíš vyletěla až do oblak.

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

Vytisknout

Obsah vydání | Čtvrtek 10.2. 2011