Koutek reklamní tuposti 15
Kreativita utržená ze řetězu
10. 2. 2011 / Štefan Švec
Nevím, co si představíte pod souslovím "utržený ze řetězu" vy, ale já mám za to, že to znamená, že se někdo nebo něco stalo neovladatelným a dělá si, co chce. Do společnosti, které se ceny utrhly ze řetězu, si nemovitost koupit opravdu nepůjdu. Její cena samou volností nejspíš vyletěla až do oblak.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech. VytisknoutObsah vydání | Čtvrtek 10.2. 2011
-
11.2. 2011 / V zákulisí egyptských protestů probíhá boj o moc10.2. 2011 / Pokud USA zastaví pomoc Egyptu, Saúdové ji nahradí10.2. 2011 / Sulajmán důrazně vyzval demonstranty, aby šli domů10.2. 2011 / Egypt: K tlaku opozice na vládu přistoupily stávky9.2. 2011 / Daniel VeselýSpojené státy si v těchto dnech připomněly 100 let od narození jednoho z největších masových vrahů 2. poloviny 20. století - Ronalda Reagana9.2. 2011 / Už je tady apríl...7.1. 2011 / Hospodaření OSBL za prosinec 2010