I nesmělí mohou flirtovat?

12. 9. 2006 / Aleš Uhlíř

Když jsem v Britských listech z 6. 9. 2006 v příspěvku "Nový proud v komunikaci v pojetí společnosti Telefónica O2 Czech Republic" vylíčil své trable s výpadkem internetu a jeho opravováním -- neopravováním, dočkal jsem se určité, byť jen chvilkové změny v přístupu této společnosti k zákazníkovi. V den uveřejnění článku (skutečně pouhá náhoda?) rozhodl se poskytovatel služby sestoupit ze svých výšin a po sedmi dnech mlčení (od nahlášení výpadku internetu ráno dne 30. 8.) mi v poledne zavolal na mobil. Až z Hradce Králové do dalekého Frýdku-Místku sdělil mi šéf techniků, že závada je na ústředně a řeší se. Avšak svůj slib, ozvat se ještě večer a dořešit výpadek připojení internetu konečnou opravou, již nesplnil.

Takže jsem se dostal zpět na známou linku technické podpory 800 184 084, kde se s trochou trpělivosti lze "promačkat" na linku "stav poruchy" a od operátora se dozvědět, že "porucha byla nahlášena" a "řeší se". Nic víc, nic míň. Ani slovo o možném termínu opravy výpadku připojení internetu. Po dotazu dne 7. 9. jsem další dotaz na stav poruchy zopakoval až 10. 9., avšak se stejně trapným výsledkem.

Dodnes tak vlastně nevím, co je příčinou stále trvající poruchy na ústředně ve Frýdku-Místku, která se pomalu a jistě pro společnost Telefónica O2 stává poruchou neodstranitelnou. Pokud jsem to s "neodstranitelností" poruchy snad přehnal, jistě nepřeháním, budu-li tvrdit, že odstranění poruchy na ústředně je nad síly a schopnosti této společnosti.

Nabízí se parafráze masivních reklam tohoto úžasného poskytovatele internetu. Že by Telefónica 02 se mnou žertovala (viz reklamní slogan i nesmělí mohou flirtovat), nebo že bych v rozlehlé České republice byl se svým sídlem v odlehlé slezské enklávě ve Frýdku příliš daleko (slogan tak daleko, tak blízko) nebo jen chci tak hodně, nebo tak málo? Ať je tomu však jakkoli, stěží dostanu víc, než zaplatím (také roztomilý reklamní slogan společnosti Telefónica 02).

Vytisknout

Obsah vydání | Úterý 12.9. 2006