Co zažíváme?

3. 2. 2010

Celý příběh začíná v září roku 2007, kdy jsem se rozhodl pořídit si připojení k internetu U:fon od společnosti MobilKom. Operátor společnosti mě ujišťoval, že pokud nebudu mít pokrytí signálem v místě bydliště, budu moci zařízení vrátit. V rámci akce "Záruka spokojenosti" bylo možné vypovědět smlouvu a do 21 dnů obdržet zpátky zálohu 1000,-Kč. Připojení jsem vyzkoušel pouze jednou, v místě kde mělo být pokrytí signálem perfektní, píše Stanislav Hrubý.

Vzhledem k velice tristní rychlosti přenosu v lokalitě hustě obydlené polabské nížiny už mi bylo jasné, že v srdci vysočiny s tímto nic nepořídím. Nepoškozené zařízení (přenos dat do 100kb) jsem i s nepodepsanou smlouvou obratem odeslal zpět společnosti a čekal na vrácení zálohy. Jaké bylo ovšem moje překvapení, když místo peněz začaly přicházet faktury za říjen a listopad.

Kontaktoval jsem tedy MobilKom s dotazem jak se to má s mou zálohou a co znamenají ty nesmyslné faktury. V těch několika telefonátech jsem byl ujištěn, že peníze jsou již na cestě a faktury platit nemusím, jelikož jsem službu nepoužíval. Záloha nakonec dorazila zpět v dubnu 2008.

Bohužel doklad o odeslání USB modemu a nepodepsané smlouvy již nemám. (po více jak dvou letech)

Společnost MobilKom prodala mojí údajnou pohledávku nějaké společnosti, její jméno neznám. (matka je neuměla do telefonu vyslovit) Tato firma ji dále prodala Společnosti CP Inkaso s.r.o. sídlem Praha 8, Chlumčanského 5/497, PSČ 180 00 IČO29027241

Paní z téhle firmy říká, že to dají určitě k soudu

Mimochodem podle obchodního rejstříku společnost CP Inkaso vznikla dne 22.1.2010 a zabývá se pronájmem nemovitostí.

V současnosti prý tedy dlužím 703,- Kč +150,- za úroky (asi za nájem)

Za týden z toho bude tak 10 tisíc.

To jsou tedy věci.

Vytisknout

Obsah vydání | Středa 3.2. 2010