27. 1. 2009
Pozor na waldorfské školství?
Reakce na příspěvek "Pozor na waldorfské školství" Z přečtení takového článku si nelze než odvodit dva zcela protichůdné postoje : ANO - je třeba pomoct této komunitě, která se příkladným způsobem stará o handicapované děti
NE - těmto lidem by se rozhodně pomáhat nemělo, protože formálně patří mezi školy waldorfského typu. Co to je "zřejmý rozpor" v pojetí Davida Zejdy? Co to jsou "vědecké poznatky" na které se odvolává? ptá se čtenář Roman Kříbek. |
Mohl by mi - hudebníkovi - objasnit, jak může být "tanec inspirovaný filosofií a astrologií" ? Pokud v minulosti někdo se zakladatelů tohoto pojetí školy čítával kromě jiného i úvahy pana Steinera, tak co to má dnes společného s konkrétní hrstkou dětí ve středočeské vesnici, které čekají, zda budou či nebudou moci dále být ve svých dílnách ? Současné státní školství, které denně pošlapává Komenského, ve kterém bují šikana, stres a vyvolává v lidech jen iluzi vzdělanosti, panu Zejdovi nevadí? Proč nejdřív David Zejda neroznese na kopytech svého svatého hněvu tyto aktivity? Proč se trefuje do finančně živořící skupinky obětavých lidí, kteří svou prací nahrazují neschopnost a systémové chyby českého státu a není jim jedno co se u nás děje s postiženými ? Odpovědi jsou opět dvě : 1. Buď nikdo v redakci Britských listů nečte dost pozorně čtenářské příspěvky před jejich zveřejněním (což je smutné).
2. Nebo je v tom snaha vědomě poškodit a pomluvit tyto projekty, potažmo Tomáše Koloce (což je ještě smutnější).
Vzhledem k dalším výpadům se zdá, že první z odpovědí je možné vyloučit. |