19. 4. 2008
OTEVŘENÝ DOPIS ČESKÉMU ROZHLASUČRo 6 odvysílal bez korekce další komentář falešného profesora a lhářeVážený pane řediteli Zavorale, mohu Vás poprosit o informaci, zda a jak pokročilo Vaše úsilí o sestavení odpovědi na dotaz Britských listů, který Vám byl doručen minulou sobotu a který jsem Vám na Vaši žádost posílal znovu v pondělí? Zatím jsem pouze zaregistroval další komentář falešného profesora Rudolfa Kučery (z 16. dubna), který není doplněn informací o střetu zájmů: ZDE Usvědčený lhář Rudolf Kučera ve svém nejnovějším komentáři moralizuje, což je vtipné. K tomu: Petr Nachtmann, "Kterak aktivista Sudetoněmeckého landsmanšaftu obelhal Český rozhlas" ZDE Petr Nachtmann, "Falešný profesor Kučera" ZDE
|
Jak jsem již dříve uvedl, je užitečné, pokud Český rozhlas informuje ve zpravodajství o stanoviscích Sudetoněmeckého landsmanšaftu, Panevropské unie nebo jiných politických spolků, ale problém nastává, pokud je maskujete jako "nezávislé" komentáře. Objevila se ještě jedna záhada -- mohl byste mi, prosím, vysvětlit, na základě jaké smlouvy se objevila u komentáře Jiřího Ješe na stránce reklama na komerční časopis BIZ z vydavatelství Computer Press, a.s.? Reklama je tvořena obrázkem, který obsahuje logo časopisu BIZ v autentické podobě, doplněné oficiálním reklamním sloganem časopisu. Pod obrázkem se stejné reklamní sdělení "BIZ, opravdový byznys" objevuje ještě v textové formě. Textová a vizuální reklama na časopis BIZ však není jako reklama označena. Je zajímavé, že totožnou reklamu zveřejnil Český rozhlas již v roce 2006 u komentáře Petra Příhody.: ZDE Časopis BIZ mám celkem v oblibě a Český rozhlas jej má také rád, jak se zdá. Rád bych se proto dozvěděl, na základě jaké smlouvy byla skrytá reklama na časopis BIZ umístěna na webu Českého rozhlasu. S pozdravem Petr Nachtmann |