27. 9. 2006
S rozhlasem po žebrotě?![]() Maison de la France je francouzská vládní centrála pro podporu cestovního ruchu. Agentura, jejíž hlavním posláním je nalákat turisty k návštěvě Francie. Český rozhlas je česká instituce veřejné služby, která nemusí žebrat, aby její redaktorka mohla natočit cyklus reportáží. Kdekoliv. I ve Francii. Veřejná služba je hrazená z peněz koncesionářů, nikoliv z peněz cizích vlád. |
Stanovisko tiskového mluvčího Českého rozhlasu přiznává, že veškerý pobyt i cestu redaktorky hradila francouzská vládní agentura pro podporu turistiky. Jen jídlo redaktorkce platil rozhlas... Na konstatování, že propagační pořady točí reklamní agentury, není co měnit. Po českých památkách také redaktoři Českého rozhlasu nejezdí za peníze české vládní agentury Czechtourism. Autor je členem Rady Českého rozhlasu |