15. 3. 2006
Několik dotazů pro pana Martina Špryňara1. Jaký je rozdíl mezi tranzitní kamionovou dopravou a stejným kamionem překonávajícím území republiky na železničním vagonu? 2. Kolik lidí ročně umírá při dopravních nehodách kterých se účastní kamiony, kolik je jich zraneno, jaké jsou škody na majetku? I poškození při dopravních nehodách jsou voliči... tedy pokud to nejsou například malé děti. 3. Jaký je příspěvek kamionové dopravy globálnímu oteplení a naší závislosti na energetické surovině z politicky nestabilních regionů? |
4. Kolik obyvatel naší naší republiky trpí v důsledku inhalace zplodin z motorů jím opěvovaných kamionů respiračními onemocněními? I to jsou voliči. 5. Prospívá existence super/hypermarketů spíše jejim nadnárodním majitelům, nebo obyvatelům této republiky - zejména pak těm, kteří díky jejich chování přišli o zaměstnání (je známým faktem, že na jedno vytvořené pracovní místo v hypermarketu dojde k likvidaci několika pracovních míst v jiných typech obchodů a v menších výrobních podnicích, které jsou mnohdy aktivitami obchodních řetězců značně nevybíravě likvidovány. 6. Kolik procent dopravců dle jeho názoru přímo či nepřímo nutí řidiče nedodržovat povinné pracovní přestávky? Mimochodem - mezi pondělní půlnoc a páteční třetí hodinu odpolední se VELMI POHODLNĚ vejde 5 pracovních dnů, nikoliv 4,5 (potvrdí každý bývalý dělník z některé "Kolbenky"). Předem děkuji za odpovědi. |