Koutek reklamní tuposti 21
Jednomužná IKEA
25. 2. 2011
Když překladatel marketingového textu nedokáže přeložit slovo, může udělat spoustu věcí. Jednou z nejnebezpečnějších je vymyslet slovo vlastní. Třeba "jednomužný". To je skoro do básně, nemyslíte? Za tip děkujeme Tomáši Ráblovi.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech. VytisknoutObsah vydání | Pátek 25.2. 2011
-
26.2. 2011 / SOBOTA-NEDĚLE
Tuniský premiér odstoupil26.2. 2011 / Živé vysílání televize Al Džazíra26.2. 2011 / Boj o Bojiště26.2. 2011 / Jak by mohli novináři, kteří podporují tuneláře, dávat lidem najevo, že mají občanskou sílu?25.2. 2011 / Británie - přítel tyranů25.2. 2011 / Posun k bulváru25.2. 2011 / Už zase?25.2. 2011 / PÁTEK
Den hněvu ulice24.2. 2011 / ČTVRTEK
Klid před bouří25.2. 2011 / Jednomužná IKEA25.2. 2011 / Oligarchia je nevyhnutelná?24.2. 2011 / Assange musí být vydán do Švédska24.2. 2011 / Ilona Švihlíková"Neboj se, pojď, budeme se spolu vznášet... až k výškám, vzhůru k výškám...."19.2. 2011 / Hospodaření OSBL za leden 2011