"Prázdninový" billboard ODS
3. 7. 2009
Reklama ODS. Autor: Ivan Langer. "Byla to sázka, jestli kluky z grémia (podtrženo BL) dostanu do plavek," řekl k tomu Langer. Co billboard má voličům sdělovat, není známo. Může však být lehce interpretován jako urážka obětí letošních povodní. Výsměch všem, kterým velká voda vzala domovy i majetek. To Langra nenapadlo?(ŠOK, JČ)
VytisknoutObsah vydání | Pátek 3.7. 2009
-
6.7. 2009 / Vzkaz Mistra Jana Husa6.7. 2009 / Desítky lidí byly usmrceny při protestech v Číně3.7. 2009 / K budoucnosti výzkumu a vývoje v České republice5.7. 2009 / Miniaturní jaderný reaktor v USA3.7. 2009 / Co si Britové myslí o občanských průkazech5.7. 2013 / Proglas4.7. 2009 / Starý citát k zamyšlení3.7. 2009 / "Prázdninový" billboard ODS3.7. 2009 / Izrael se snaží zastavit prodej S-300 do Íránu3.7. 2009 / Břicho veliké: šlo o přiměřenou kritiku3.7. 2009 / Vím, že nad problémem squattingu jako způsobem životního stylu mnohý z nás starších ohrnuje nos, ale...3.7. 2009 / Happening - demonstrace na podporu squatu Milada3.7. 2009 / Komunismus nebyl humanismem2.7. 2009 / Musáví: íránská vláda je nelegitimní13.6. 2009 / Hospodaření OSBL za květen 2009