2. 8. 2006
Free tekno colapřípodotek k reportáži Štěpána Kotrby c23chtek Doupov 2oo6 - armádní cvičení v pohodičce Ne, určitě jsme nezmoudřeli. Jen se nějakému hnutí podařilo dosáhnout takové masovosti, že naprostá většina těch, kteří se k němu hlásí, neznají jeho podstatu. Vnímají jen vnější, zřejmě hlučnou slupku, která dává ideální kulisu k zapomenutí. O nějaké subkultuře nemají ani ponětí. Je to osud většiny podobných hnutí. Ba dokonce osud hnutí jako takových. |
Řekl bych, že i takových, jako byl komunismus nebo olympismus. Obě tato hnutí se podobně jako "techno-sub-kultura" staly vlastní karikaturou. Jen s tím rozdílem, že na karikatuře komunismu nevydělává Coca-Cola... Pokud si vzpomínám, tak na téhle karikatuře, hlavně v SSSR, vydělávala Pepsi Cola. Prý to byl největší nepřítel toho největšího symbolu kapitalismu Coca Coly, ergo kladívko největší spojenec komunismu a SSSR. Ale tenhle vtípek dobře znáte. Bohužel není tak daleko od pravdy. |