Podle květnového auditu nový deník Dziennik, který firma Axel Springer Polska (ASP) uvedla na trh letos o Velikonocích (Ekonom 20.4. 2006), kupuje v průměru 250 tisíc čtenářů. Nástup Dzienniku zřejmě stojí za poklesem odbytu všech celostátních deníků, včetně nejprodávanějšího bulvárního Faktu (528,9 tisíc prodaných výtisků) ze Springerovy stáje. Zatímco Fakt ztratil ve srovnání s květnem loňského roku 2,9 % čtenářů, odbyt druhého nejprodávanějšího deníku Gazeta Wyborcza (474,1 tisíc prodaných výtisků) klesl o 9,4 %, přestože se Gazeta přizpůsobila Dzienniku a snížila prodejní cenu na 1,50 zlotý. Ztráty zaznamenaly i Super Express (- 7,1 %) a Rzeczpospolita (- 5 %).
Článek vychází dnes - ve čtvrtek - v týdeníku Ekonom