20. 11. 2004
Skrytá reklama v televizi Nova? |
Většinou když na Nově mluví tiskový mluvčí nějaké společnosti, spíš než ona firma je důležitější to, že onen je člověk z oboru, napíše se do titulku pod jeho jméno např.: mluvčí jednoho ze supermarketů. V sobotu 20. 11. v Televizních novinách na Nově v jedné reportáži řešily škody napáchané vichřicí. O škodách mluvil tiskový mluvčí České pojišťovny. A v titulku nestálo: "Tiskový mluvčí jedné z pojišťoven", ale přímo: "Tiskový mluvčí ČP" . Nepřijde Vám to trošku jako reklama? ptá se Martin Karlík. Proč tam nebyla například Kooperativa nebo Česká podnikatelská pojišťovna? Asi si ČP vybrali náhodou. A to, že TV Nova patří s ČP do skupiny PPF Petra Dvořáka je asi taky jen náhoda, že. |