6. 8. 2003
Jezděte více vlakem!Vazeny pane Culik,
jezdete vice vlakem po Evrope, nez zase budete psat lacine vyplody o Vasem cestovani na ceske zeleznici! Toto je reakce na článek ZDE |
Verte, ze nemecke vagony uz po nasich tratich krouzi radu let a vzorem cistoty vzdy nejsou (vcetne toho WC). Dale jste asi nepostrehl, ze i Ceske drahy zarazuji na vybrane spoje EC (treba do toho Hamburku) nove (ty i s klimatizaci) nebo alespon rekonstruovane vagony (a i DB nam sem zajizdi casto jen s reko vozy bez klimatizace!). Vsechny EC a Ex vlaky a vetsina rychliku vyjizdejicich z Prahy je oznacena smerovkou, cisly sedacek a i listecky o rezervaci - nejen ty na "Zapad" a stara se o to cesky, nikoliv nemecky personal. Takze obdiv by byl na miste spise u motoracku na lokalce, ktere k nam na nekolika trati z Nemecka take zajizdeji (Karlovarsko) a srovnavat se to s nasi soupravou neda. Projedte se take u sousedu v Polsku, na Slovensku a v Madarsku a pak posudte, jak si vedou CD. Projedte se take novymi soupravami na trati Praha - Pardubice, i u nas umime provozovat moderni a ciste soupravy. Hacek je nekde jinde. Prace personalu na zeleznici se malinko rok od roku zlepsuje, to vsak ze zahranici nepostrehnete. Zhorsuje se vsak technicky stav diky neudrzbe a nenakupovani nove techniky. Zkratka nejsou penize a diky vseobecne hlasanemu obecnemu nazoru, ze zeleznice je jen zrout penez (na rozdil od silnicni dopravy kde se o tom tise mlci) se penize na zeleznici v dohledne dobe nepriklepnou. Proc se drzi na draze i nepotrebni anebo nepatricne znali zamestanci by nam asi odpovedeli zase lepe odbory. Zkratka zadna nedostatecna iniciativa lidi, ale maly mesec penez. A co se tyka Balkanu - v Polsku a na Slovensku to na zeleznici resi jinak. Tam snizovani nakladu resi v soucasnosti radikalne - plosnym rusenim verejne dopravy. To ostatne je i pro Cesko realnejsi vize nez ze po soucasne siti bude jezdit stejny pocet vlaku a vse bude obstaravat mily personal v supermodernich soupravach. |
Doprava | RSS 2.0 Historie > | ||
---|---|---|---|
6. 8. 2003 | S Českými drahami ve špíně a horku | Milan Krčmář | |
6. 8. 2003 | Příliš lehká hra s fakty | Michal Krsek | |
6. 8. 2003 | Neurážejte Turecko srovnáváním jeho železnice s ČD | Luděk Miklas | |
6. 8. 2003 | Nebát se - a nejde zdaleka jen o vlaky | Ilona Bílková | |
6. 8. 2003 | Jezděte více vlakem! | Milan Borovička | |
16. 7. 2003 | Zkušenost cestujících vizitkou Českých drah | ||
15. 7. 2003 | Jezdit vlakem v ČR je zážitek, ale umyjte si pak ruce | Jan Čulík | |
27. 5. 2003 | Vstup do EU z hlediska ochrany životního prostředí | Jan Zeman | |
26. 5. 2003 | Deutsche Bahn AG - jízdenky dražší než letenky? | Radek Mokrý | |
17. 3. 2003 | Privatizácia železníc v treťom svete | Martin Brendan | |
10. 3. 2003 | Tajnosti a klamstvá Európskej komisie: oslabovanie sociálneho systému | Radovan Geist | |
3. 3. 2003 | Začátek výstavby dálnice do Ostravy se znovu odkládá | Jaroslav Hlaváček | |
2. 3. 2003 | Je možno ještě zachránit České dráhy před destrukcí? | Pavel Řezáč | |
14. 2. 2003 | Náš štrajk sa neskončil | Radovan Geist, Martin Muránsky |