Koutek reklamní tuposti
Já chci americký háro!
18. 2. 2011 / Marcela Votavová
Možná to v kadeřnickém světě vyjadřuje nějakou zvláštní kvalitu, ale chlubit se stoprocentně evropskými vlasy přeci jenom vypadá trošku zvláštně.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Pátek 18.2. 2011
-
18.2. 2011 / Knihy nejsou maso20.2. 2011 / NEDĚLE
Nervozita a netrpělivost19.2. 2011 / SOBOTA
Doutnající vzpoura davů18.2. 2011 / PÁTEK
Spolupráce není vojenská intervence17.2. 2011 / Petr "Vlk"Jak Nečas před Ústavním soudem prokázal, že je šlechtického původu, o kupeckých počtech a jak to všechno asi dopadne17.2. 2011 / Omluva českým spotřebitelům17.2. 2011 / Jiří BaťaVálečným veteránem za 30 dnů. Platí to nutně jen pro příslušníky ozbrojených sil?17.2. 2011 / Egyptská opozice se začíná štěpit17.2. 2011 / Koutek reklamní tuposti16.2. 2011 / SKANDÁL: náklad amerického vojenského letadla zabaven v Argentině - pašovalo drogy a zbraně17.2. 2011 / ČTVRTEK
Ovládnou revoluci islamisté?16.2. 2011 / Kam kráčíš, vzdělanosti?19.2. 2011 / Hospodaření OSBL za leden 2011