Koutek reklamní tuposti:
Slovosled
16. 2. 2011 / Štefan Švec
Přečtěte si poslední žlutou větu na plakátu. Zjevně byla myšlena jako výzva, jako výzva má za sebou i vykřičník, ale slovosled má jako otázka. Dopravní podnik hlavního města Prahy mívá obvykle komunikaci zvládnutou docela dobře, takže za tímhle plakátem bude stát asi spíš policie.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech. VytisknoutObsah vydání | Středa 16.2. 2011
-
16.2. 2011 / STŘEDA
Diplomatická horečka16.2. 2011 / Jan ČulíkStudenti v Glasgow demonstrovali proti návrhu zrušit studium evropských jazyků a bohemistiky16.2. 2011 / SKANDÁL: náklad amerického vojenského letadla zabaven v Argentině - pašovalo drogy a zbraně16.2. 2011 / Slavonic Studies at Glasgow University16.2. 2011 / Kam kráčíš, vzdělanosti?15.2. 2011 / ÚTERÝ
Požár vzpour se šíří15.2. 2011 / Centrum studia evropských jazyků v Glasgow, včetně bohemistiky, podpořily britské celebrity15.2. 2011 / MODERN LANGUAGES IN GLASGOW UNDER THREAT15.2. 2011 / Právní ignorant15.2. 2011 / Egypt: Odstup mezi nadšením a realitou7.1. 2011 / Hospodaření OSBL za prosinec 2010