Koutek reklamní tuposti 12
Opravujeme servisy
3. 2. 2011 / Štefan Švec, Josef Schwarz
To musí být firma, co dokáže opravit celý servis! A jiná firma, která počítá porcelány, je na tom ještě líp.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
Vytisknout
Obsah vydání | Čtvrtek 3.2. 2011
-
3.2. 2011 / Egyptská revoluce3.2. 2011 / Tomáš KolocNový skvělý tarif ČEZu: Přestanete-li nám automaticky platit za to, na co jsme se vás neptali, jestli to chcete, ušetříte přes 100 Kč ročně1.2. 2011 / A je tu znovu demokracie - to je ale nadělení!20.1. 2011 / Politics of Language: Approaches to Nations, Communities and Cultures in Contemporary Central Europe2.2. 2011 / Lesley Hazletonová: O čtení Koránu2.2. 2011 / Nejhorší jsou komunisti a trpaslíci...7.1. 2011 / Hospodaření OSBL za prosinec 2010