- prohlásíme, že žádný kůň nemůže být natolik mrtvý, aby se na něm
ještě nedalo jezdit
-
založíme pracovní skupinu pro optimalizaci mrtvého koně
- prohlásíme, že náš koaliční partner nám slíbil, že mrtvého koně oživí
- spustíme reklamní kampaň s headliny "Mrtvý kůň rovná se živý kůň" a
"Mrtvý kůň je IN!"
- začneme tvrdit, že ten kůň byl mrtvý už když jsme na něm začali jezdit
- upravíme kvalitativní kritéria a normy, podle kterých se určuje, zda
je kůň mrtvý
- uspořádáme benefiční koncert Mrtvý kůň 2009 za účasti hvězd
šoubyznysu a na závěr předáme šek na charitativní účely
- zakoupíme něco, po čem bude mrtvý kůň běžet rychleji
- vyjedeme na pracovní pobyty, abychom se podívali, jak se jezdi na
mrtvých koních jinde
- zaplatíme nezávislé externí specialisty, aby mrtvého koně zkrotili
- prohlásíme, že mrtvého koně si přejí voliči
- napíšeme pár článků o výhodách mrtvého koně, případně uspořádáme
tiskovou konferenci
- prohlásíme, že mrtvý kůň byl už od samého počátku naším cílem
- odhalíme, že příčinou mrtvého koně jsou ti, kteří vždy říkali, že
ten kůň jistě brzy zdechne
Zdroj ZDE
|