24. 3. 2005
Navoněná zdechlina českého bulvárureakce na poznámku Kamila Mikety "Klacek v rukou mediálních ideologů?" Nedá mi to, abych parafrází překladu názvu knihy autora reklamních kampaní Benetton, fotografa Oliviera Toscaniho, nereagoval na tvrzení Kamila Mikety o jím řízené a vlastněné firmě. Miketa se ohradil proti tomu, že Korzo je placené za to, že uveřejňuje články o celebritách "na objednávku". Miketa přitom přiznal, že "pro své klienty z řad obchodních společností i společností působících ve sféře show-bussinesu zajišťuje standardní služby například v oblasti servisu tiskových zpráv". Miketa ale nabízí a realizuje nejen "profesionální finální zpracování článků", ale i dodávku "na klíč" pravidelných rubrik či tematických stran v tištěných a elektronických médiích. Jako fullservis svých služeb. Co ještě víc říci? Že kombinace PR služeb a služeb tiskové agentury (byť v oblasti bulváru) je neslučitelná, stejně jako je neslučitelná jejich kombinace s outsourcingem redakční práce. Stejně v případě ČTK, jako v případě Korza. Přiznat ale natvrdo, že firma dělá namísto legitimního bulvárního zpravodajství píár současně zpěvačkám a herečkám (společnostem působícím ve sféře show-bussinesu), se v české mediální kotlině jaksi nesluší... Seznam PR služeb, nabízených "tiskovou" agenturou Korzo ZDE Sleva na "exkluzivní materiály a publicistiku na klíč", nabízených "tiskovou" agenturou Korzo ZDE Chcete-li se podívat, jak vypadá taková žurnalistická perla o "celebritě", připravená na klíč hloupými píáristy, a jak se dá udělat z editora internetových stránek "seriózního" deníku hlupák, podívejte se na včerejší "redakční zprávu" serveru IDNES. Produkt o celebritě, vousech a holicím strojku sice není výsledkem práce agentury Korzo, ale Tv Nova, nicméně od informace, že "celebrita týdne", jakási Šinkorová se těší na duet s Vondráčkovou, se až tak neliší... :-) |
Mediální poradenství, public relations
Mediální full-servis
Zdroj: KORZO |