24. 3. 2005
RSS backend
PDA verze
Čtěte Britské listy speciálně upravené pro vaše mobilní telefony a PDA
Reklama
Reklama
Celé vydání
Archiv vydání
Původní archiv

Autoři

Vzkaz redakci

OSBL
Tiráž

Britské listy

http://www.blisty.cz/
ISSN 1213-1792

Šéfredaktor:

Jan Čulík

Redaktor:

Karel Dolejší

Správa:

Michal Panoch, Jan Panoch

Grafický návrh:

Štěpán Kotrba

ISSN 1213-1792
deník o všem, o čem se v České republice příliš nemluví
24. 3. 2005

Navoněná zdechlina českého bulváru

reakce na poznámku Kamila Mikety "Klacek v rukou mediálních ideologů?"

Nedá mi to, abych parafrází překladu názvu knihy autora reklamních kampaní Benetton, fotografa Oliviera Toscaniho, nereagoval na tvrzení Kamila Mikety o jím řízené a vlastněné firmě. Miketa se ohradil proti tomu, že Korzo je placené za to, že uveřejňuje články o celebritách "na objednávku". Miketa přitom přiznal, že "pro své klienty z řad obchodních společností i společností působících ve sféře show-bussinesu zajišťuje standardní služby například v oblasti servisu tiskových zpráv". Miketa ale nabízí a realizuje nejen "profesionální finální zpracování článků", ale i dodávku "na klíč" pravidelných rubrik či tematických stran v tištěných a elektronických médiích. Jako fullservis svých služeb. Co ještě víc říci? Že kombinace PR služeb a služeb tiskové agentury (byť v oblasti bulváru) je neslučitelná, stejně jako je neslučitelná jejich kombinace s outsourcingem redakční práce. Stejně v případě ČTK, jako v případě Korza. Přiznat ale natvrdo, že firma dělá namísto legitimního bulvárního zpravodajství píár současně zpěvačkám a herečkám (společnostem působícím ve sféře show-bussinesu), se v české mediální kotlině jaksi nesluší...

Seznam PR služeb, nabízených "tiskovou" agenturou Korzo ZDE

Sleva na "exkluzivní materiály a publicistiku na klíč", nabízených "tiskovou" agenturou Korzo ZDE

Chcete-li se podívat, jak vypadá taková žurnalistická perla o "celebritě", připravená na klíč hloupými píáristy, a jak se dá udělat z editora internetových stránek "seriózního" deníku hlupák, podívejte se na včerejší "redakční zprávu" serveru IDNES. Produkt o celebritě, vousech a holicím strojku sice není výsledkem práce agentury Korzo, ale Tv Nova, nicméně od informace, že "celebrita týdne", jakási Šinkorová se těší na duet s Vondráčkovou, se až tak neliší... :-)

Mediální poradenství, public relations

  • Podrobná analýza mediální propagační kampaně s cílem co nejefektivnějšího využití prostředků klienta
  • Příprava a zpracovaní kompletních podkladů (textových, fotografických, datových) pro mediální, reklamní a propagační kampaní
  • Denní on-line monitoring tištěných a elektronických médií (167 zdrojů)
  • Srovnávací analýzy konkurenčního prostředí
  • Pozitivní strategie a taktika ve styku s médii
  • Krizová strategie a taktika
  • Pravidelné mediální výstupy v celostátních tištěných a elektronických médiích
  • Řízení mediální a propagační kampaně
  • Profesionální monitoring, denní rešerše a analýza mediálních výstupů
  • Profesionální služby v oblasti vytváření a zpracování textových a fotografických materiálů (týmy redaktorů a fotografů, editorské finální zpracování textů a fotografií)
  • Výroba, správa a aktualizace webových stránek
  • Příprava a zpracování tiskových zpráv včetně fotografií a datových informací
  • Příprava a řízení tiskových konferencí a neformálních setkávání s klíčovými novináři největších tištěných a elektronických médií v ČR

Mediální full-servis

  • Zajištění profesionálních novinářských týmu na akce klientů:
    • redaktor, fotograf, editor
    • profesionální TV štáb (redaktor, kameraman, zvukař
    • možnost pronájmu satelitního přenosového vozu s nejmodernější technologií přímých přenosů včetně pronájmu přenosového týmu
  • Profesionální finální zpracování článků, fotografií a tiskových zpráv

  • Vytvoření a finální textové, fotografické i editorské zpracování "na klíč":
    • pravidelné rubriky či tematické strany v tištěných a elektronických médiích
    • titulové fotografie
    • fotoseriály
  • Bannery, buttony a tiskové zprávy na home page tiskové agentury KORZO.CZ

Zdroj: KORZO

                 
Obsah vydání       24. 3. 2005
24. 3. 2005 Neskutečný soudní případ Bohumil  Kartous
24. 3. 2005 Klacek v rukou mediálních ideologů?
24. 3. 2005 Michael  Marčák
24. 3. 2005 Navoněná zdechlina českého bulváru Štěpán  Kotrba
23. 3. 2005 Terapie Bohumil  Kartous
23. 3. 2005 Praha 11: Zastupitel dluží radnici milion a nemá se k placení Štěpán  Kotrba
23. 3. 2005 Ano, soud měl vzít v úvahu i veřejný zájem Jan  Čulík
24. 3. 2005 Proč nejsem environmentalistou a feministou Jan  Stern
23. 3. 2005 K výročí smrti arcibiskupa Romera Petr  Schnur
24. 3. 2005 Jaká je cena lidského života v politice? Ján  Simkanič
24. 3. 2005 Rusko během 2. světové války II.
24. 3. 2005 Bublifukoví titáni Václav  Dušek
9. 3. 2005 Klacek v rukou novinářských troglodytů Štěpán  Kotrba
23. 3. 2005 Úvod do teorie hrdiny Jan  Stern
23. 3. 2005 Volební mýtus české politiky Oskar  Krejčí
23. 3. 2005 Michael  Marčák
23. 3. 2005 Informace z druhé ligy Jiří  Karban
23. 3. 2005 Na státní maturity se zbytečně vyplýtvalo přes 100 milionů korun! Radek  Sárközi
24. 3. 2005 Hekrdla je (své) pravdě blíž Milan  Černý
23. 3. 2005 Kuba -- Nekuba?! Jen hrob "svobody"? Miloš  Dokulil
23. 3. 2005 Jak se znásilňuje přítomnost Martin  Škabraha
24. 3. 2005 Michael  Marčák
23. 3. 2005 Nuda v Brně (nebude) Ivan  David
22. 3. 2005 Hodnotový soud je nežalovatelný; celebrity musejí přijímat větší míru veřejné kritiky
22. 3. 2005 Je kam uhnout? Na koho (nebo na co) vsadit? Miloš  Dokulil
22. 3. 2005 Český tisk a kolektivní vina? Bořivoj  Čelovský
24. 3. 2005 Ježíš před Pilátem Nikola  Čulík
24. 3. 2005 Zkoušky a naše následování Pána Ježíše Krista Karel  Sýkora
24. 3. 2005 Nejdůležitější materiály pro jednání XXXII. sjezdu ČSSD
22. 11. 2003 Adresy redakce
13. 2. 2005 Hospodaření OSBL za leden 2005