15. 6. 2004
Firma LUNA LEDER se omluvila |
Chtěl bych navázat krátkou zprávou na svůj článek o firmě LUNA LEDER spol. s r. o. Firma se omluvila a vrátila peníze, které si vzala za svůj vysoce nekvalitní výrobek, píše Boris Cvek k tomuto článku a dodává: Doufám, že ve svém vlastním zájmu přistoupí i k personálním opatřením a že se jak ona, tak ostatní firmy na českém trhu budou snažit především o to, aby zákazník byl s jejich výrobky spokojen, tedy aby ho ani ve snu nenapadlo je jít reklamovat. Zákazník by si měl nad koupeným zbožím stále mnout ruce a být trvale přesvědčen o tom, že za výhodnou cenu koupil přesně tu kvalitu, již si přál. A pokud tedy v jeho mysli byť jen trochu vyvstane představa reklamace, neměly by si firmy nikdy připustit myšlenku, že vina může být někde jinde než na jejich straně. |