Koutek reklamní tuposti 8
To už bude asi prošlé
25. 1. 2011
Na internetových stránkách www.kpluskcz.cz najdete přesně ten slogan, který odradí i jinak vstřícného zákazníka. Kdo by chtěl, aby mu firma nebyla schopna dovézt náklad ani po 20 letech? ptá se Martin Tejc.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Úterý 25.1. 2011
-
25.1. 2011 / Kosovského premiéra Hashima Thaciho identifikují dokumenty NATO jako "vlivného aktéra organizovaného zločinu"24.1. 2011 / Evropská unie hostí uzbeckého vraha25.1. 2011 / Míchejte a nepřestávejte!25.1. 2011 / Diskuse: Reformy a my - jaké máme šance?24.1. 2011 / Termovizní měření - spolehlivá analýza úniků tepla25.1. 2011 / Po pádu - Čas na změnu25.1. 2011 / To už bude asi prošlé23.1. 2011 / Jan ČulíkSyndrom lidského rozvoje a hybridní postavení České republiky v systému mezinárodních kultur20.1. 2011 / Politics of Language: Approaches to Nations, Communities and Cultures in Contemporary Central Europe24.1. 2011 / Internetové stránky BBC propustí 360 zaměstnanců24.1. 2011 / Pirátská strana důrazně odmítá HADOPI v Česku7.1. 2011 / Hospodaření OSBL za prosinec 2010