Hlučné a obtěžující chování některých zákazníků
9. 3. 2010
Malá poznámka k článku pana Potměšila "Jak se bránit rasisitickým majitelům ..." .
Když tak skvěle zná povinnosti provozovatelů pohostinských a zábavních podniků, mohl by jim i poradit jak se bránit tomu, že si k nim navyknou chodit hosté, kteří je svým chováním, byť nepřekračujícím zákony, ale hlučným a naprosto obtěžujícím, často spolehlivě připraví o většinu ostatní klientely. Škoda, že se na problém nikdo nepodívá i z této druhé stránky, píše Martin Hrabec.
Pozn. JČ: Samozřejmě se na tento problém díváme i z této druhé stránky. Hlučnost restaurací a jejich hostů je vážný problém, který české úřady nechávají běžně bez řešení. Je ovšem na občanech, aby si vynutili účinná opatření. Zkuste si v Británii hrát v restauraci hlučně do noci, okamžitě budete mít na místě policii. Proč to nejde v ČR?
VytisknoutObsah vydání | Úterý 9.3. 2010
-
9.3. 2010 / Kateřina ŠvidrnochováPředstavte si, že jste Rom v České republice a chcete se domáhat spravedlnosti9.3. 2010 / Hlučné a obtěžující chování některých zákazníků9.3. 2010 / Za hranice "zeleného kapitalismu" II.9.3. 2010 / Karel DolejšíOd marxovek k mayovkám, aneb Bledá tvář jen usedavě pláče, když má místo chleba jíst koláče9.3. 2010 / Irák na prodej8.3. 2010 / Jak žijí vietnamští Češi. Co si myslí mladí Češi v zahraničí o Duškově útoku na homosexuály8.3. 2010 / Bod nula systémového kolapsu9.3. 2010 / Keller o aroganci financí8.3. 2010 / Kateřina ŠvidrnochováMladí Romové se připravují na vysokou školu, na diskotéku v Praze ale jít nemohli2.3. 2010 / Jan ČulíkFilmová miniatura, která je pro české proromské organizace "příliš nepříjemně romská"2.2. 2010 / Hospodaření OSBL za leden 2010