Hlučné a obtěžující chování některých zákazníků

9. 3. 2010

Malá poznámka k článku pana Potměšila "Jak se bránit rasisitickým majitelům ..." .

Když tak skvěle zná povinnosti provozovatelů pohostinských a zábavních podniků, mohl by jim i poradit jak se bránit tomu, že si k nim navyknou chodit hosté, kteří je svým chováním, byť nepřekračujícím zákony, ale hlučným a naprosto obtěžujícím, často spolehlivě připraví o většinu ostatní klientely. Škoda, že se na problém nikdo nepodívá i z této druhé stránky, píše Martin Hrabec.

Pozn. JČ: Samozřejmě se na tento problém díváme i z této druhé stránky. Hlučnost restaurací a jejich hostů je vážný problém, který české úřady nechávají běžně bez řešení. Je ovšem na občanech, aby si vynutili účinná opatření. Zkuste si v Británii hrát v restauraci hlučně do noci, okamžitě budete mít na místě policii. Proč to nejde v ČR?

Vytisknout

Obsah vydání | Úterý 9.3. 2010