26. 7. 2007
Síť restaurací Paneria vyhazuje zákazníky s notebookemSpousta lidí dnes nosí notebook a stává se zcela běžným standardem, že když navštíví restauraci, budou mít možnost napájet notebook ze sítě, protože baterie při práci příliš dlouho nevydrží. Čím dál víc se tomu přizpůsobují také restaurace, v jejichž zájmu určitě je nabídnout zákazníkům takový servis, aby se do restaurace vraceli. Takový zákazník totiž zůstává dlouho a tomu odpovídá i tržba restaurace. Podmínky jsou v tomto směru dobré, protože zájem restaurací a jejich zákazníků jde ruku v ruce. |
Proto mi přijde takřka neuvěřitelné, že se najde restaurace, která jde proti svému vlastnímu zájmu a proti zájmu zákazníka. Takovou zkušenost jsem získal v jedné z pražských restaurací sítě Paneria, která má patnáct prodejních míst v Praze a několik dalších v jiných městech České republiky (www.paneria.cz). Podle vyjádření zaměstnanců restaurace si vedení společnosti nepřeje, aby si zákazníci zapojovali své počítače do sítě. Na otázku proč nebyli schopni podat žádnou odpověď. Takže až se vedení společnosti provozující EURECA SHOPS, s.r.o., která síť restaurací provozuje, vzpamatuje a probudí se v roce 2007, spočítá si, že těch pár drobných za vyšší výdaje za elektřinu spokojený a vesměs solventní zákazník s notebookem několikanásobně vynahradí, nechť to dá laskavě veřejnosti najevo. Do té doby by měli dát jednoznačně najevo, že si notebooky v restauraci nepřejí. Třeba cedulkou s přeškrtnutým notebookem na dveřích. |