19. 12. 2007
Další pozoruhodná PR zpráva z České televize:ČT je vnímána jako česká, důvěryhodná, informativní, pro děti, inteligentní a zajímavátisková zpráva Česká, důvěryhodná, informativní, pro děti, inteligentní, rodinná a zajímavá -- to jsou slova, která si diváci vybaví, když se řekně (sic) Česká televize. Vyplývá to z výzkumu společnosti SC&C spol. s.r.o. uskutečněného během letošního podzimu, kterého se zúčastnilo 1250 respondentů a který navazuje na pravidelná šetření, probíhající kontinuálně od roku 2001. "Nad výrazy, které si v souvislosti s Českou televizí diváci spontánně vybavují, mne napadá, že ji považují za svou," říká generální ředitel ČT Jiří Janeček. |
Nejčastěji se dotazovaným v souvislosti s ČT1 spontánně vybaví výrazy česká a pro děti, ale i slova důvěryhodná, informativní, aktuální, spolehlivá, solidní, inteligentní, rodinná. A je potěšující, že ji letos výrazně častěji spojují s konkrétními pořady jako je Večerníček, Četnické humoresky, AZ-kvíz, Dobré ráno s ČT, Kluci v akci, Pošta pro tebe, Uvolněte se, prosím atd. Výbornou pozici si stále uchovává zpravodajství, které se v průběhu let drží mezi prvními zásadními asociacemi a je velmi často spojováno se slovy objektivní a kvalitní. ČT1 není v očích respondentů rozháraná, kýčovitá, urážející, povrchní, laciná ani chaotická. (...) |