24. 10. 2005
Británie:Nadace pro srdeční choroby bude děsit kuřáky drastickými televizními reklamami |
Ten obraz se zaryl Britům neodstranitelně do mysli: odporné, husté kapky bílého tuku, kapajícího z cigarety. Když se nedávno tento obraz objevil na billboardech a v televizi, zdvojnásobil se počet kuřáků, kteří se obrátili na protikuřácké kliniky s prosbou o pomoc jak přestat s kouřením. Nyní zahajuje British Heart Foundation druhou část této kampaně. Pod heslem "Mám to pod kůží" (je to píseň od Franka Sinatry, který ji při televizní reklamě zpívá) ukazuje nová televizní reklama, co se děje v lidském těle, když vznikne z tukového sedimentu v tepně či v žíle chuchvalec, který způsobí mrtvici či infarkt. V televizní reklamě jsou záběry tmavé hmoty, která pulzuje v žilách kuřáka. Začíná záběrem ruky mladé atraktivní ženy v módním baru, pokračuje záběrem krku muže v obleku ve vlaku a končí detailním záběrem krevního chuchvalce, jak se posunuje směrem k srdci. Frank Sinatra k tomu zpívá "Mám tě pod kůží" a inzerát končí titulkem "Krevní chucvalec usmrcuje jednoho kuřáka každých 35 minut". Podrobnosti v angličtině ZDE Reklama "Mám tě pod kůží" ZDE |