29. 10. 2003
Špatná služba, kterou musíte dál platit čtvrt roku |
Tak jako mnoho jiných uživatelů služby ADSL 512/128 operátora Nextra jsem po agregaci dne 15. 10. klesl u varianty z předchozí rychlosti v průměru kolem 460/100 na dnešních neuvěřitelných 28-44 Kbps/40-52 Kbps (situace stále stejná od 15. 10. - měřeno opakovaně). Nechápu, jak je možné že se tímto nikdo nezaobírá ani po mnoha četných urgencích na hot-line Nextry nebo Telekomu. Smlouvu jsem zrušil, bohužel výpovědní doba činí 3 měsíce. Prosím o radu jak postupovat dál, jsem už z toho bezradný a znechucený. Bylo by i dobré, kdyby jste se o tuto problematiku zkusili více zajímat, ne jako rezervovaná LUPA nebo ŽIVĚ kde mají reklamy od Telecomu a raději se do ničeho podobného nechtějí pouštět, píše Petr Naď z Brna a dodává: Dle reakcí v diskuzních forech na Živě toto není záležitost nějakých desítek lidí, ale možná tisíců. |