Koutek reklamní tuposti
Atraktivity
2. 3. 2011 / Tomáš Koloc
Za časů, kdy byli autoři tohoto seriálu dětmi, přijížděly před koncem školního roku kolotoče, houpačky a střelnice a říkalo se tomu atrakce. Žáci je navštěvovali nepoměrně raději než místní pamětihodnosti. Dnes se turistický marketing nejspíš rozhodl, že žáky přiláká tím, že označení prohodí a atrakci ještě naostří do sexuálního tvaru atraktivita (viz. první text, který autorovi při zadání slova vyhledal vyhledavač: "Atraktivitu muže zvyšují džíny na knoflíky a boxerky").
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Středa 2.3. 2011
-
2.3. 2011 / STŘEDA
Diplomatické mezihry2.3. 2011 / Výzva na obranu knih1.3. 2011 / ÚTERÝ
Doutnající požár1.3. 2011 / Západ možná zasáhne vojensky v Libyi1.3. 2011 / Proč nevyhlašovat bezletovou zónu nad Libyí19.2. 2011 / Hospodaření OSBL za leden 2011