Koutek reklamní tuposti 5
Šrouby do dětských hlav
20. 1. 2011 / Štefan Švec
Ošklivě vyvedená hvězda z čokolád Orion zdobí zeď dětského koutku v nákupním Centru Černý most v Praze. Opravdu má výrobce cukrovinek potřebu špinit mozky tříletých dětí podobně šerednou napodobeninou svého loga, která předstírá, že je postavičkou, zvířátkem, nebo bůhvíčím, co má obličej?
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady reklamy, kde neschopnost jejich tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Čtvrtek 20.1. 2011
-
20.1. 2011 / Politics of Language: Approaches to Nations, Communities and Cultures in Contemporary Central Europe20.1. 2011 / Tucson, Juarez a kontrola útočných zbraní19.1. 2011 / Britské univerzity v ohrožení20.1. 2011 / Zdeněk MaštalířČR je horkým favoritem na vítězství v soutěži o nejpitomější penzijní reformu19.1. 2011 / Nesmějí se vymáhat poplatky nad dlužnou částku19.1. 2011 / České chyby ve slovenské reklamě7.1. 2011 / Hospodaření OSBL za prosinec 2010