15. 2. 2006
Mám taky špatné zkušenosti s Českou poštou |
Službám České pošty už se snažím delší dobu vyhýbat, píše Vlastimil Krejčíř. Mám totiž podobnou zkušenost. Posílat obyčejnou zásilku je dle mého názoru velmi riskantní. Mně samotnému se již přihodilo, že balík zaslaný na moji adresu prostě nedorazil. Odesílatel mě ujistil, že balík odeslal. Informoval jsem se tedy na poště, kde mi bylo sděleno, že reklamaci musí podat odesílatel. Ten tedy reklamaci podal s tím, že Česká pošta má na tuto reklamaci měsíc. Po měsíci se tedy odesílatel informoval na poště o výsledku reklamace. Odpovědí mu bylo, že balík se prostě nenašel a nashledanou. Od té doby při využívání České pošty raději posílám vše doporučeně. Dle příspěvku Jana Čulíka však vidím, že ani toto nemusí znamenat, že se zásilky dočkám. Opravdu je asi výhodnější využívat služeb jiných dopravců. Vyšší cenu plně vyváží služby (sledování zásilky na internetu, možnost dohodnout si přesné datum a čas dodání) a jistota, že zásilka bude dopravena. |