26. 8. 2003
Nehodovost: statistické údaje se dají interpretovat různě |
Statistické údaje se dají interpretovat různě, každý si v nich najde to svoje, míní Tom Fuk v reakci na tento článek, ZDE. Vy byste možná udělal lépe, kdybyste zveřejnil odkaz na statistiky za rok 2002 ZDE , aby si každý udělal svůj úsudek o nehodovosti u nás, než abyste rozvíjel teorie o zakomplexovaných "úspěšných boháčích" zabíjejících na našich silnicích lidi silnými sportovními auty. Ty statistiky například ukazují, že silné luxusní vozy, které mají objem motoru více než 2 litry zavinily úmrtí 192 lidí, což je 22,1% mrtvých. Naproti tomu vozy s objemem 1,1 až 1,4 litru zavinily 354 mrtvých, což je 40,6%. Možná máte pravdu, že za těmi mrtvými jsou něčí komplexy. Ale ve většině případů to jsou komplexy "obyčejných průměrných lidí" s průměrnými auty. |
Automobilismus | RSS 2.0 Historie > | ||
---|---|---|---|
26. 8. 2003 | Čím jsem "úspěšnější", tím víc mrtvých | Jan Čulík | |
26. 8. 2003 | O nehodovosti na českých silnicích | Vojtěch Polák, Jan Čulík | |
26. 8. 2003 | Nehodovost: statistické údaje se dají interpretovat různě | ||
26. 8. 2003 | Nehodovost ještě jinak | ||
8. 8. 2003 | Zlikvidují zautomatizované automobily veřejnou dopravu? | ||
8. 8. 2003 | Jak platit za užívání silnic | ||
8. 8. 2003 | Systémy pro automatickou jízdu automobilů už existují | ||
8. 8. 2003 | Radost bourat | ||
6. 8. 2003 | Velvyslanectví německých zájmů - dopis jednoho lobbisty | Štěpán Kotrba | |
31. 7. 2003 | Svoboda není bezbřehá | Jan Čulík | |
31. 7. 2003 | Trapný Ondřej Hausenblas | ||
30. 7. 2003 | Rallye Pačejov: pořádek a informace měla zajišťovat policie | Jan Vaškovič | |
29. 7. 2003 | Zvláštní svoboda Ondřeje Hausenblase | Martin Konicar | |
29. 7. 2003 | Nedat se omezovat buranstvím | Ondřej Hausenblas |