26. 8. 2003
Nehodovost ještě jinak |
V reakci na úvodník píše Tom Fuk ZDE, že "luxusní " vozy způsobily jen 192 úmrtí, zatímco malé vozy celých 354, poznamenává Aleš Novák a pokračuje: V takové statistice ovšem je důležité zohlednit celkový počet malých vozů ve srovnání s počtem luxusních silných automobilů. Pak je samozřejmě uvedený údaj naprosto alarmující... Existuje nějaký koeficient "nehodovost na tisíc aut dané kategorie" ? |
Automobilismus | RSS 2.0 Historie > | ||
---|---|---|---|
26. 8. 2003 | Čím jsem "úspěšnější", tím víc mrtvých | Jan Čulík | |
26. 8. 2003 | O nehodovosti na českých silnicích | Vojtěch Polák, Jan Čulík | |
26. 8. 2003 | Nehodovost: statistické údaje se dají interpretovat různě | ||
26. 8. 2003 | Nehodovost ještě jinak | ||
8. 8. 2003 | Zlikvidují zautomatizované automobily veřejnou dopravu? | ||
8. 8. 2003 | Jak platit za užívání silnic | ||
8. 8. 2003 | Systémy pro automatickou jízdu automobilů už existují | ||
8. 8. 2003 | Radost bourat | ||
6. 8. 2003 | Velvyslanectví německých zájmů - dopis jednoho lobbisty | Štěpán Kotrba | |
31. 7. 2003 | Svoboda není bezbřehá | Jan Čulík | |
31. 7. 2003 | Trapný Ondřej Hausenblas | ||
30. 7. 2003 | Rallye Pačejov: pořádek a informace měla zajišťovat policie | Jan Vaškovič | |
29. 7. 2003 | Zvláštní svoboda Ondřeje Hausenblase | Martin Konicar | |
29. 7. 2003 | Nedat se omezovat buranstvím | Ondřej Hausenblas |