Služby firmy Vodafone ČR

24. 3. 2015

S Vodafone CZ jsem před pár lety telefonicky odhlásil své staré číslo a přešel k jinému providerovi. A protože jsem lempl ve vedení vlastních účtů, nevšiml jsem si, že číslo odhlášeno nebylo a za ty roky jsem na neužívaném tarifu zaplatil pěkných pár tisíc. Zjistil jsem to jednoduše: Přišla mi upomínka, že jsem po změně účtování ze strany Vodafone jednu inkasní splátku nezaplatil. Moje chyba, pro reklamaci těch pár let nemám podklady, ale platit za nezaplacení něčeho, co jsem nečerpal, pokutu a vymahačskou agenturu, to už je snad za hranou! Volal jsem tedy asistenturu, napsal na Facebooku Petr Bilík.

Stálo mě to hodinu času, ale vše jsme si vyjasnili a v přímém přenosu mi bylo konečně ukončeno číslo, vymazány pokuty a prý napsán dobropis vymahačům. Pětkrát jsem se ujistil, že naše komunikace tím končí a už mi NIC nehrozí. Brzy následovala další upomínka formou sms. Opět jsem se spojil s deseti odděleními a už naštvaně vše znovu řešil. Jednoznačně jsem byl ujištěn, že už je tedy VŠE zcela vypořádáno a NIC mi nehrozí.

V minulém týdnu mi přišlo několik upomínek. Šel jsem konečně na pobočku, kde mi slečna Borůvková absolutně otráveně sdělila, že ona za to nemůže. Napsala něco do systému, aniž mi dala text k nahlédnutí. Přišla mi sms, že má připomínka bude vyřízena do měsíce.

Co se nyní může stát? Loučím se s vámi, přátelé, předem, pravděpodobně budu za ty čtyři roky placení neexistující služby arestován.

Návrh? Vodafone, vyhoďte minimálně 30 zaměstnanců, s nimiž jsem vše řešil. Děkuji, pokud tam vůbec jste!

Vytisknout

Obsah vydání | Úterý 24.3. 2015